نمایشگاه دایمی آلوپلاست بازگشایی شد

پنجره ایرانیان: نمایشگاه دایمی شرکت آلو پلاست از اول تیر ماه بازگشایی شد. در این نمایشگاه بیش از 11 تیپ پنجره به نمایش عموم درآمده است.
  • شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 13:48

شرکت آلوپلاست از تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی در کشور آلمان نمایشگاه دائمی محصولات خود را در تهران راه اندازی کرد. این نمایشگاه که از اول تیرماه بازگشایی شده است، همه روزه جز روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 17 عصر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. بهرام جعفری مدیر فروش این شرکت شناخته شده در صنعت پروفیل یو.پی.وی.سی جهان در گفتگو با خبرنگار ما هدف از راه اندازی این نمایشگاه را معرفی آخرین محصولات شرکت آلوپلاست و آشنایی مشتریان و مصرف کنندگان با مزایا و استانداردهای به کار رفته در هر کدام از در و پنجره ها و بازشوهای تولید شده با پروفیل آلوپلاست عنوان کرد.

بهرام جعفری تاکید کرد: شرکت آلوپلاست به عنوان یکی از برندهای برتر پروفیل یو.پی.وی.سی در کشور آلمان همواره به دنبال نوآوری و عرضه محصولاتی متنوع در جهت نیاز سنجی بازار و تامین نظر مهندسان طراح و معماری بوده است و با مطالعه و تحقیق کافی در خصوص شرایط آب و هوایی کشور ایران تجربه موفقی را با بیش از 10 سال حضور در بازار ایران کسب کرده است. وی همچنین افزود: شرکت آلوپلاست سیستم‌های مختلف پنجره را با بیش از 11 تیپ در نمایشگاه خود عرضه کرده است که از آن جمله می‌توان به نمایش سیستم های زیر اشاره کرد:

1- سیستم‌های لولایی معمولی در دو سری 60 و 70 میلیمتر

2- سیستم‌های کشویی با طراحی متنوع و کیفیت بالا در جهت استفاده آسان و آب بندی بالا شامل lift and slide، multi sliding 96 mm، سری monorail 72 mm، sliding معمولی سری 60 mm، می‌باشد.

3- سیستم aluskin که با روکش آلومینیم به روی پنجره‌های upvc علاوه بر اینکه موجب بالا رفتن استاتیک پنجره‌ها شده است، قابلیتاجرای تمام طیف‌های رنگی مورد استفاده در پنجره آلومینیمی را اجرا کند.

4- سیستم energeto با ضریب انتقال حرارت زیر 0.98 w/m^2k

5- پروفیل سه گسکته و لمینیت‌های متنوع که دارای گارانتی است.

6- درب ضد سرقت.


نظرات

مهدی کاظمی

سلام لیست قیمت برام ارسال کنید 01155225257 فکس

ثبت نظر

ارسال