آورتا میزبان شما در ضیافت پانزدهم صنعت ساختمان ایران

پنجره ایرانیان: روابط عمومی شرکت آورتا از کلیه فعالان صنعت ساختمان دعوت کرد تا به جهت آشنایی بیشتر و تبادل اطلاعات از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران بازدید کنند.
  • پنجشنبه 25 تیر 1394 ساعت 23:49

اگر قصد آشنایی و اطلاع از آخرین محصولات و همکاری با شرکت تولیدکننده پروفیل آورتا را دارید، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران، بهترین فرصت برای دیدار نزدیک با مدیران این شرکت صاحب نام در صنعت پروفیل یو پی وی سی ایران خواهد بود. گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی صنعت ساختمان ایران که یکی از بزرگترین عرضه های نمایشگاهی خاورمیانه به شمار می آید، از 18 تا 22 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. روابط عمومی شرکت آورتا حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ساختمان را فرصت بسیار مناسبی دانست تا تمامی بازدیدکنندگان با گروه صنعتی آورتا آشنا شده و از نزدیک از نمونه پروفیل‌های موجود در غرفه این شرکت بازدید کنند وهمچنین سؤالات و بحث‌های تخصصی خود را با مدیران فنی، تولید، کنترل کیفیت و بازرگانی آورتا در میان بگذارند.

یادآوری می شود که شرکت آورتـا در سال 1385،پس از مطالعات فراوان در زمینه تولید پروفیل یو.پی‌.وی.‌سی و با توجه به نیاز بازار در ایران بر اساس واردات انبوه پروفیل از کشورهای اروپایی،تولیدات خود را در این زمینه آغاز کرد.این شرکت با تولید پروفیل یو.پی.وی.سی در داخل کشور،علاوه بر صرفه‌جویی ارزی و جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه ملی، باعث رفع نیاز مونتاژکاران و متقاضیان این محصول در داخل کشور نیز شد.


ثبت نظر

ارسال