اقدامات ویژه ساتیان در ماه مبارک رمضان

پنجره ایرانیان: ساتیان در اقدامی خیرخواهانه به مناسبت ماه مبارک رمضان 1درصد از مبلغ کل فاکتورهای فروش محصولات خود را به امور خیریه اختصاص داد.
  • پنجشنبه 11 تیر 1394 ساعت 10:1

شرکت ساتیان ازجمله پیشگامان صنعت درب و پنجره دوجداره که فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه یراق آلات درب و پنجره یو.پی.وی.سی و همچنین آلومینیوم آغاز کرده با تکیه بر دانش فنی روز، بهره گیری از محصولاتی مطابق استانداردهای بین المللی و اخذ نمایندگی از برندهای معتبر جهانی چون  آلمان ROTO  همواره یکی از قطب های این صنعت محسوب می شود.

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان شرکت ساتیان قیمت محصولات آلومینیومی ROTO خود را به میزان قابل ملاحظه یی کاهش داده است. بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ساتیان قیمت این محصولات به میزان 15 درصد کاهش یافته است. ساتیان از جمله برترین شرکت های عرضه کننده یراق آلات که همواره به فرهنگ سازی و آموزش نگاه ویژه ای داشته است در ایام ماه مبارک رمضان 1 درصد از مبلغ کل فاکتورهای فروش رفته خود را طی اقدامی خداپسندانه  به امور خیریه اختصاص خواهد داد. این شرکت که کلیه نیاز های یک تولید کننده پنجره را در زمینه یراق آلات پاسخگوست با تکیه بر توانایی ها و عملکرد مطلوب پرسنل خود توانسته تا رضایت مشتریان و تولید کنندگان دروپنجره یو.پی.وی سی را بدست آورد.

شایان ذکر است ساتیان امروز با دراختیار داشتن دو شعبه در خاوران و شهریار و نمایندگی های متعددی در شهرستان های یزد، کرج ،شیراز ،مشهد،کرمانشاه و... شرایط دسترسی آسان را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این شرکت با داشتن بیش از هزار مشتری دروپنجره ساز، همواره مشارکت تاثیرگذاری در اجرای بسیاری از پروژه های بزرگ داشته است.


ثبت نظر

ارسال