راه اندازی خط تولید جدید در عایق پلاست

پنجره ایرانیان: شرکت صنایع عایق پلاست تولید کننده پروفیل با نام تجاری وین کلاس به جهت تکمیل سبد محصولات خود اقدام به راه اندازی خط تولیدجدیدی کرده است.
  • پنجشنبه 11 تیر 1394 ساعت 10:28

شرکت صنایع عایق پلاست، تولید کننده پروفیل با نام تجاری وین کلاس از جمله فعالان صنعت پنجره دوجداره یو.پی.وی.سی می باشد که اخیرا به جهت بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به مشتریان خود، خط تولید جدیدی را احداث کرده است. در همین خصوص رضا زمانی مدیر عامل وین کلاس به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: از سال جدید تلاش خود را در جهت احداث و راه اندازی خط تولید محصولات جدیدمان آغاز کردیم. سرانجام زیر ساخت ها و سخت افزار آن فراهم شد و پس از انجام آزمون های مختلف و آزمایش های لازم سرانجام از اول اردیبهشت ماه رسما خطوط تولیدی جدید این مجموعه راه اندازی شد.

مدیر عامل شرکت تولید کننده پروفیل وین کلاس پیرامون تیپ جدید تولیدات خود اعلام کرد: سیستم کشوئی سری 70 دو ریل، که مشتمل بر چهار قالب فریم کشویی، لنگه کشویی، قفل کشویی و زهوار دکوراتیو می باشد به سبد محصولات ما اضافه شده است. وی در پایان اظهارات خود گفت: شرکت عایق پلاست سعی بر این دارد تا با در دست داشتن مجموعه ای کامل از تولیدات خود خواسته های مشتریان را با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان بر آورده سازد.


ثبت نظر

ارسال