انتخاب ونوس شیشه به عنوان واحد نمونه کشوری

پنجره ایرانیان: در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت و جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی در سالن اجلاس سران برگزار می شد، 15 واحد صنعتی، معدنی برگزیده کشور انتخاب شدند شرکت ونوس شیشه نیز به عنوان یکی از واحد نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.
  • پنجشنبه 11 تیر 1394 ساعت 10:25

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان روز سه شنبه مصادف با 9 تیرماه 1394 مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت و جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم 15 واحد صنعتی، معدنی و پیشکسوت نمونه معرفی و با اهدای لوح سپاس از آنها تجلیل به عمل آمد. همچنین دراین مراسم که با هدف تجلیل از شأن و منزلت کارآفرینان در بخش های تولیدی کشور و در راستای تعامل دولت با بخش خصوصی و تلاشگران عرصه کارآفرینی از از کارآفرینان و واحد های تولیدی تقدیر به عمل آمد. از بین فعالان حوزه ساختمان بویژه صنعتگران در و پنجره دوجداره ونوس شیشه به عنوان یکی از واحدهای نمونه صنعتی مورد تقدیر قرارگرفت. ونوس شیشه با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و تیمی متخصص، از برترین تولیدکنندگان شیشه های ساختمانی و خودرویی در خاورمیانه می باشد. فیروزه بدر مشاور مدیرعامل شرکت ونوس شیشه در خصوص معیارها و چگونگی انتخاب این شرکت تولید کننده به عنوان واحد نمونه کشور به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: از جمله مهمترین مواردی که نام ونوس شیشه را به عنوان واحد نمونه کشور مطرح کرده است، می توان به مقایسه عملکرد سال93 این شرکت با سال گذشته اش اشاره کرد. وی در همین راستا افزود: در این مقایسه میزان تولید، طرح توسعه، اشتغال زایی یا تعدیل نیرو، میزان فروش، هزینه تحقیقات، هزینه آموزش نیروی انسانی، ترکیب نیروی انسانی، مشتری مداری، گواهینامه های کیفیت محصول و رشد فروش به نسبت سال قبل مورد ارزیابی و توجه قرارگرفت.

مشاور مدیرعامل شرکت ونوس شیشه در ادامه اظهارات خود نسبت هزینه تحقیقات به فروش، نسبت هزینه انرژی مصرفی به فروش، نسبت هزینه آموزش به فروش محصولات ونوس شیشه را از جمله مواردی دانست که این شرکت را در زمره برترین های صنعت قرار داده است. بدر با بیان اینکه طرح توسعه تولیدات ونوس شیشه در شرایط بحرانی فعلی از نگاه مدیران ارشد صنعت کشور دور نمانده است خاطرنشان کرد: رویکرد محمد حسن نوروزی مدیرعامل ونوس شیشه همواره بر افزایش ظرفیت تولید بوده و 10 سال گذشته در حوزه افزایش ظرفیت تولید همواره روند رو به رشدی داشته ایم. مشاور مدیرعامل ونوس شیشه با بیان اینکه امسال وارد دهمین سال فعالیت ونوس شیشه شده ایم، تاکید کرد : براساس طرح توسعه ایی که در دستور کار داریم تا پایان سال جاری حجم تولیدات این شرکت تا 2 برابر افزایش خواهد یافت. فیروزه بدر مشاور مدیرعامل این شرکت، حضور در پروژه های ملی و عمرانی کشور را از افتخارات ونوس شیشه عنوان کرد در خاتمه اظهارات خود، برج میلاد، پردیس سینمایی ملت، باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب تهران،  VIP و CIP  فرودگاه بین المللی امام خمینی را از آن جمله عنوان کرد.

شایان ذکر است شرکت ونوس شیشه هفته گذشته نیز در مراسم تجلیل از واحدهای صنعتی برتر استان تهران که با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رضا رحمانی رییس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی و مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی استان تهران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان استانی حوزه صنعت در هتل اسپیناس برگزار می شد به عنوان واحد برتر استان تهران شناخته شد.  

 


نظرات

محسن صفایی

جناب آقای نوروزی مدیریت محترم ونوس شیشه کسب عنوان واحد نمونه صنعتی کشور را در جشنواره روز صنعت و معدن به شما و همکاران محترمتان تبریک عرض می نمایم امید است تلاش های آن مدیریت محترم در راه شکوفایی صنعت مستدام باد. گروه صنعتی همارشتن محسن صفایی و همکاران

ثبت نظر

ارسال