کسب گواهینامه استاندارد IFT توسط شرکت GSA

پنجره ایرانیان: شرکت جی. اس. آی تولیدکننده یراق آلات که در کارخانجات خود از ماشین آلات شرکت های بزرگ و معتبر دنیا و بر اساس آخرین تکنولوژی روز بهره می برد، در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات خود و همچنین گام نهادن در مسیری بین الملل و ورود به بازارهای جهانی موفق به کسب گواهینامه استاندارد IFT شده است.
  • سه شنبه 9 تیر 1394 ساعت 10:20

شرکت GSA  اولین تولیدکننده یراق آلات دروپنجره یو.پی.وی.سی کشور که همواره توجه ویژه ای  به ارتقا سطح کیفی محصولات خود دارد، با بهره گیری از فن آوری مدرن روز ، اندیشه و دانش متخصصان و کوشش کارکنان کارآزموده خود در مسیر صنعت و تولید گام های روبه رشدی برداشته است.
 این شرکت تولیدکننده یراق آلات که در کارخانجات خود از ماشین آلات شرکت های بزرگ و معتبر دنیا و بر اساس آخرین تکنولوژی روز بهره می برد، در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات خود و همچنین گام نهادن در مسیری بین الملل و ورود به بازارهای جهانی موفق به کسب گواهینامه استاندارد IFT شده است.

در همین خصوص مهندس محسن سعادت منش رئیس هیات مدیره GSA به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: کسب گواهینامه ها و اخذ استانداردهای مختلف بین المللی را در دستور کار قرار داده ایم. چرا که این مهم را از ملزومات تولیدات GSA می دانیم. وی همچنین افزود: همواره نگاه مدیران شرکت GSA به تولید با کیفیت بوده است که این مهم راه کسب استانداردهای بین المللی را باز می کند.

رئیس هیات مدیره GSA گواهینامه اخذ شده را بسیار حائز اهمیت و استراتژیک دانست و افزود: این گواهینامه که بر استانداردهای روز اروپایی دلالت دارد، در زمینه مونتاژ درب و پنجره UPVC و همچنین کیفیت یراق آلات را مورد بررسی قرار می دهد. وی ادامه داد: IFT در یراق آلات تعداد دفعات بازوبسته شدن، آزمون نمک و همچنین دیگر مواردی که مقاومت پنجره را شامل می شود به مدت 45 روز مورد دقیق ترین آزمایش ها قرار خواهد گرفت. وی در ادامه اظهارات خود مرکز کنترل کیفی IFT را یک مرکز بین المللی اروپایی دانست و خاطرنشان کرد: گواهینامه IFT  در کشور آلمان از اهمیت به سزایی برخوردار است بطوریکه هر یراقی جهت صادرات نیاز به دریافت این گواهینامه دارد. رییس هیات مدیره جی.اس.آی در ادامه اظهارات خود با اشاره به پروسه طولانی و شرایط سخت دریافت گواهینامه IFT به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: مسیر بسیار طولانی و سختی را طی کرده ایم تا به نقطه فعلی رسیده ایم. از ابتدای فعالیت این شرکت همواره رعایت استانداردها و دریافت گواهینامه های معتبر اروپایی را در دستور کار قرار دادایم. توجه به اصل کیفیت سنگ بنای شرکت GSA است و ما برای دریافت گواهینامه استاندارد IFT بیش از 6 تا 7 ماه انتظار کشیده ایم. سعادت منش عنوان کرد: چندین بار کالای مربوطه به آزمایشگاه IFT رفته و بازگشته است و بعد از اعمال اصلاحات مربوطه مجددا آن را به آزمایشگاه IFT ارائه داده ایم. اما این پایان کار نبود و کالا بعد از اینکه 45 روز زیر تست های مربوطه، آزمون های لازم را از سر گذراند موفق به دریافت این گواهینامه معتبر بین المللی شد. پس از دریافت استاندارد IFT  ، اسب را برای تدوین استاندارد ملی ایران زین کرده ایم و قصد داریم با کمک شرکت استاندارد ملی ایران جلوی واردات یراق بی کیفیت را بگیریم .


نظرات

اميرشيري

مديران محترم شركت GSAدريافت گواهينامه IFTرابه شماوهمكارانتان تبريك عرض مى كنم.

مرندى

جناب آقاى عامرى تبريك عرض مى كنم.

نوری

جناب آقای سعادت منش وجناب عامری تبریک عرض می کنم.

امامی

میدیریت محترم شرکت جی اس ای تبریک عرض می کنم وامیدوارم همیشه دراین راه موفق باشید.

ايمان مصلحي

سلام و خسته نباشيد خدمت آقاي سعادت منش عزيز و دكتر عامري. تيم ارگاداتا صميمانه به شما تبريك مي گويد. اميدوارم روند رو به رشد شركت معظم شما تداوم داشته باشد و خبرهاي خوش زيادي از مجموعه شما بشنويم.

محسن ميرزايي

سلام جناب آقاي عامري و سعادت‌منش. با تبريك و آرزوي توفيق براي شما و همكاران.

ثبت نظر

ارسال