نشست فعال سازی کمیته های انجمن برگزار شد

پنجره ایرانیان: کمیته های مختلف انجمن تولید کنندگان دروپنجره ایران درحالی روز سه شنبه گذشته تشکیل جلسه داد که جذب نیرو و فعال سازی کمیته های مختلف انجمن را در دستور کار خویش قرار داده بود.
  • یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 15:16

روز سه شنبه مورخ 2 تیرماه 1394 انجمن تولیدکنندگان دروپنجره یو.پی.وی.سی تشکیل جلسه داد. این جلسه که بر اساس اعلام قبلی جذب نیرو در کمیته های مختلف انجمن و فعال سازی آنها را در دستور کار قرار داده بودو آقایان اسماعیل خانی، برزگر، صدقی نصب، علی بخشی، خان احمد دولابی، محمدی نیک، شبیریان، کاظمی، تاجری، خلیل زاده، کیانی ، فرخی و امیر شیری مدیر عامل نشریه پنجره ایرانیان و همچنین اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان دروپنجره یو.پی.وی.سی آقایان معتضدی، عزیزی، جلالی پور، ابن الرضا، دستمالچی در آن حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان این جلسه با توضیحات وحید جلالی پور دبیر انجمن تولیدکنندگان دروپنجره یو.پی.وی.سی پیرامون کمیته های مختلف انجمن، مشروح اهداف آنها، محورها و برنامه های این کمیته ها آغاز شد. در این جلسه درون صنفی که در محل انجمن برگزار می شد حاضرین و اعضای انجمن نقطه نظرات مختلفی را در این خصوص مطرح کردند همچنین شبهات و سوالات تامل برانگیزی در این خصوص به میان آمد. در ادامه معتضدی رئیس و جلالی پور دبیر انجمن با بیان توضیحاتی به این سوالات پاسخ دادند. گفتنی است اصل کارکرد و خط مشی هریک از کمیته ها مشخص و جزئیات آن به خود کمیته ها واگذار شد. جلالی پور با بیان اینکه این انجمن متعلق به تک تک اعضا ست خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت جدی اعضا در این کمیته ها می تواند پویایی و تعالی را به انجمن هدیه کند. وی همچنین از همه اعضا انجمن خواستار شد تا از فعالیت ها و برنامه های انجمن استقبال حداکثری داشته باشند. دبیر انجمن تولیدکنندگان درو پنجره با دعوت از کلیه اعضا و حامیان انجمن جهت حضور پرشور در این کمیته ها از مدیرعامل نشریه پنجره ایرانیان درخواست کرد تا شرح کلی فعالیت کمیته های مذکور با ذکر اهداف آنه که توسط انجمن تدوین شده است را در سایت پنجره ایرانیان درج کرده تا به اطلاع علاقمندان برسد. وی به درخواست حاضرین نام شرکت های ثبت نام کرده در کمیته های مختلف انجمن تولیدکنندگان دروپنجره یو.پی.وی.سی به این ترتیب اعلام کرد:

کمیته روابط عمومی: پنجره سازان پاسارگاد، آلتین سازه مکث، نگین البرز، ایلیا صنعت پنجره

کمیته حقوقی و رسیدگی به شکایات: ساماریا، پنجره سازان پاسارگاد، زرین بنای پارسیان، نگین البرز

کمیته نرخ گذاری و ارزشیابی مالی: نگین البرز، هورامکو، پاسارگاد، آلتین سازه مکث

کمیته بازرگانی و پشتیبانی: افام، کاما تجارت، نوید تجارت ارسام، هورامکو، زرین بنای پارسیان، پرسان صنعت، ایلیا صنعت پنجره و نگین البرز

کمیته فنی و استاندارد: روزوین، ساماریا، کاماتجارت، کرفت مولر، ساتیان، پاسارگاد، نوید تجارت ارسام،  هورامکو، آلتین سازه مکث، زرین بنای پارسیان، پویش پارت سیمین، مهربان نوین، نگین البرز، پرسان صنعت

آموزش: روزوین، ساماریا، آلتین سازه، پرسان صنعت، مهرسان نوین، نگین البرز، پنجره سازان پاسارگاد و نوید تجارت ارسام، ساتیان و کرفت مولر

جلالی پور حضور یک شرکت در چند کمیته را بلامانع دانست و تصمیم گیری برای تعداد اعضا حاضر در هر کمیته را به عهده اعضا هر کمیته نهاد. سپس از حاضرینی که قصد انصراف یا ثبت نام در این کمیته ها را دارند، نظرخواهی شد و در پی آن علیرضا صدقی نصب مدیر عامل ساتیان از کمیته آموزش و فرخ ظفر فرخی مدیرعامل کرفت مولر انصراف خود را از حضور در کمیته های فنی و استاندارد و آموزش اعلام کردند. این در حالی بود که حضور این دو شرکت به جهت زیر ساخت ها و سخت افزار هایی که در اختیار دارند و همچنین گام های مهمی که سال های اخیر در حوزه استاندارد و آموزش برداشته اند بسیار حائز اهمیت بود.

در خاتمه این جلسه تهیه و تدوین جزئیات فعالیت این انجمن ها به تفکیک موضوعی چنین اعلام شد:

دوشنبه 8 تیرماه 1394 اعضا کمیته های بازرگانی - روابط عمومی - نرخ گذاری و ارزشیابی مالی راس ساعت 3 در انجمن تشکیل جلسه داده و روز بعد سه شنبه 9 تیرماه 1394 در همین ساعت اعضا کمیته های حقوقی و رسیدگی به شکایات، فنی و استاندارد و آموزش در محل انجمن به مباحث مختلف این کمیته ها به بحث و گفتگو خواهند نشست. 


ثبت نظر

ارسال