همایش تجلیل از کارآفرینان و صنعتگران برتر کشور برگزار شد

  • یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 11:43

همایش بزرگ تجلیل از کارآفرینان برتر کشور، عصر روز پنجشنبه مورخ 21 خردادماه 1394 در محل همایش های مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد. در این همایش که به همت موسسه صنعتی فتح و با حضور جمعی از شخصیت های لشگری و کشوری برگزار می شد، ابعاد مختلفی از مشکلات تولید و صنعت کشور مورد بررسی قرارگرفت. به گزارش نشریه پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی موسسه فتح، تجلیل از کارآفرینان برتر کشور،کارآفرینی در جوامع صنعتی، همچنین بهبود فضای کسب و کار و چرخه های تولید و نهایتا شکوفایی صنعت کشور از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش می باشد.

در همایش تجلیل از کارآفرینان و صنعتگران برتر شخصیت هایی مهم این حوزه از جمله حسام عقبائی رئیس این اتحادیه مشاوران املاک تهران، آیت الله حاج شیخ محسن قمی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری، استانداران، فرمانداران و بخشداران شهرک های اقماری تهران،  ایمان مصدری عضو کمیته کار آفرینی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی دکتر حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، شهرداران مناطق 19،20،21تهران و هیات همراه و دیگر مقامات لشگری و کشوری حضور داشتند. شایان ذکر است بررسی مشکلات بخش تولید کشور بویژه کارخانجات نیمه تعطیل و درآستانه ورشکستگی که از امتیاز های دولتی و یارانه بخش صنعت کشور محروم می باشند از جمله رویکردهای دیگر این همایش بود. در پایان از برترین های کار صنعت و آفرینان برتر کشور تقدیر و قدردانی به عمل آمده.

گفتنی است موسسه املاک صنعتی فتح اولین مشاورین املاک صنعتی در ایران با سابقه 23 سال فعالیت در این حوزه و با هدف توسعه فعالیت صنعتگران وارد عرصه بازار خرید و فروش و اجاره شده است. لازم به ذکر است رحمان علی‌نژاد مدیر عامل موسسه املاک صنعتی فتح می باشد.


ثبت نظر

ارسال