پیمان زرین قاب شهر برای کیفیت برتر

  • دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 10:13

شرکت زرین قاب شهر به عنوان اولین تولید کننده در و پنجره دو جداره یو.پی.وی.سی در استان فارس با بیش از 12 سال سابقه فعالیت تخصصی توانسته است، سهم قابل توجهی از بازار این صنعت در حوزه جنوب کشور را از آن خود کند. روابط عمومی شرکت زرین قاب شهر به پنجره ایرانیان اعلام کرد موفقیت این شرکت مرهوم چند عامل است که مهمترین آن را باید در شعار اصلی شرکت " پیمان ببندیم برای کیفیت " جستجو کرد.

از دستاوردهای این شرکت می توان استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته URBAN آلمانی به همراه پروفیل با کیفیت WINTECH و تکنولوژی رنگ ZOBEL نام برد و از این باب به علت توانایی بالا وبرنامه‌ریزی دقیق در عرصه تولید این شرکت آمادگی خود را در زمینه تامین سلایق کیفی مشتریان را اعلام می‌کند.

شایان ذکر است این شرکت حتی در نوسانات ارزی چند سال اخیر نیز سعی کرده که پایداری و ثبات بازار این صنف را حفظ کند در حالی که متاسفانه در سال‌های اخیر، برخی در کارگاه‌های کوچک با خرید دستگاه‌های چند میلیونی ساده و بعضا استفاده از پروفیل‌های کم کیفیت، بازار این صنعت را تحت تاثیر رفتار مخرب خود قرار داده‌اند. بر اساس اعلام شرکت زرین‌قاب شهر، رویکرد برخی سازندگان در استفاده از در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی ارزان قیمت، کیفیت ساخت و نصب در و پنجره‌ها را با چالش مواجه ساخته است.

واحد تحقیقات شرکت زرین قاب شهر در این سال‌ها، مطالعاتی را جهت بهبود کیفیت ، قیمت و سلیقه‌های مشتریان انجام داده و حتی این شرکت، پنجره های دوجداره ترمال بریک را در سبد محصولات خود قرار داده است.


ثبت نظر

ارسال