گردهمایی " پنجره ای بسوی هم دلی و هم زبانی " برگزار شد

  • سه شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 15:6

شنبه شب گذشته مورخ 9خردادماه سال 1394 تعدادی از برترین های صنعت دروپنجره دو جداره یو پی وی سی در ضیافت شام شرکت کار تجارت فربد گردهم آمدند و در فضایی صمیمی، نقطه نظرات و دغدغه های خود را پیرامون مباحث مختلف این صنعت عنوان کردند. این ضیافت که به گردهمایی " پنجره ای بسوی هم دلی و هم زبانی " معروف شد با هدف توسعه و تعالی هر چه بیشتر صنعت، وحدت رویه و همگام سازی اهالی صنعت و به همت مهندس فربد پاکروش مدیرعامل شرکت کارتجارت فربد برگزار شد. مدیر عامل شرکت تولید کننده پروفیل با نشان تجاری فربد ضمن تشکر و قدردانی از حاضرین در گردهمایی  " پنجره ای بسوی هم دلی و هم زبانی " به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: طیف های مختلف صنعت که همواره رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته اند در این گردهمایی صمیمانه در کنار هم نشستند و پیرامون منافع مشترک خود در جهت تعالی صنعت گفتگو کردند. از نکات مهم این گردهمایی حضور اعضا هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان دروپنجره یوپی وی سی به عنوان نماینده پنجره سازان در این همایش بود.

فربدحامی تولیدکنندگان پنجره استاندارد

در این گردهمایی اهالی صنعت، بخشی از سیاست های کلان فربد توسط مدیریت این مجموعه عنوان شد تا راهبردها و خط مشی این گروه صنعتی در سال 94 و همچنین چشم انداز آینده این شرکت رسما اعلام شود. از این میان می توان به بحث استانداردسازی نماینده های فربد اشاره کرد.  

گفتنی است، شرکت کار تجارت فربد در اقدامی جالب کلیه هزینه های اخذ گواهینامه استاندارد پنجره یو پی وی سی را برای نمایندگان خود در اقصی نقاط کشور متحمل می شودو براساس اعلام این شرکت تا پایان سال 94 نماینده های این شرکت فرصت دارند تا گواهینامه استاندارد تولیدات خودرا اخذ کنند.   


نظرات

سارا تقی نژاد نمین

شرکت فربد بسیار حرکت ارزشمندی انجام داده اند برای این مجموعه آرزوی موفقیت روزافزون داریم . گروه سرمایه گذاری دارابی

ثبت نظر

ارسال