پروفیل دکتروین از مرزهای کشور گذشت

  • چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 12:11

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت کاروانسرای نازنین، پس از ماه ها تلاش شبانه روزی سرانجام دروازه های کشور افغانستان به روی پروفیل دکتروین بازشد و با آغاز اردیبهشت ماه اولین سری از محصولات دکتروین به بیرون از مرزهای کشور راه پیدا کرد. همچنین بر اساس اعلام این شرکت تولیدکننده پروفیل تلاش ها و مذاکرات بسیاری برای ورود و تصاحب بازارکشورهای آسیای میانه انجام شده است. چنانچه مسئولین این شرکت عنوان کرده اند که مقصد بعدی پروفیل های دکتروین کشورهای cis از جمله گرجستان، ترکمنستان، قزاقستان و... می باشد.    

شایان ذکر است، سنگ بنای گروه صنعتی کاروانسرای نازنین درمنطقه ویژه اقتصادی فـرودگاه پیام با تولید پروفیل یو پی وی سی به نشان تجاری دکتروین و بر پایه کیفیت و تکنولوژی برتر استوار شده است. محصول نهایی این مجموعه صنعتی که کارخانه آن در زمینی به مساحت17000 متر مربع واقع شده ، از حیث شکل و قالب کاملا متفاوت با انواع مشابه بازار است. این شرکت تولیدکننده به جهت ارتقا کیفیت محصول نهایی خود از حیث استقامت و ایمنی، قالب های پروفیل خود را به شکل انحصاری مطابق با استاندارد های C.E  طراحی کرده است.  پروفیل دکتر وین که ازمدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات هوشمند و دانش فنی متخصـصین خارجی خود بهره می برد، در تلاش است تا در امر تولید روز به روز بر کیفیت خود افزوده و همگام با تکنولوژی روز دنـیا در این صنعت گام بردارد.

پروفیل دکتر وین همواره در بخش کنترل کیفیت، بوسیله تجهیزات و امکانات پیشرفته آزمایشگاهی در طول فرآیند تولید به صورت تصادفی مورد نظارت دقیق و ارزیابی تـــست های مختلف مطابق با استانــدارد RAL GZ 716/1   آزمایش می شود.

این تولیدکننده پروفیل های یو پی وی سی که تنوع و کیفیت در تولید را با خلاقیت و نوآوری خاصی آمیخته، اکنون پروفیل های WIN60 (چهار کاناله) و WIN70 (پنج کاناله را در سبد محصولات خویش قرار داده است ازنکات بارز در مورد پروفیل های تولیدی این شرکت می توان به طراحی خاص و منحصر به فرد آن اشاره کرد.


ثبت نظر

ارسال