در نشست هم اندیشی تعدادی ازدلسوزان صنعت پنجره عنوان شد:

کمیته های انجمن فعال و تغییرات در اساسنامه به رای گذاشته شود

  • چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 0:29

یکشنبه مورخ 94/3/3 جلسه هم اندیشی تعدادی از اعضاء و حامیان انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو پی وی سی در شرکت ساتیان برگزار شد. این جلسه که طیف های مختلفی از صنعت دروپنجره یو پی وی سی در آن حضور داشتند در پی مباحث طرح شده در مجمع عمومی سالیانه انجمن تدارک دیده شده بود. گفتنی است این گردهمایی که به جلسه "هم اندیشی دلسوزان صنعت پنجره یو پی وی سی " معروف شد، به جهت همگام سازی فعالیت های هیات مدیره انجمن با اعضا و حامیان و باهدف پویایی هرچه بیشتر و طرح تحول و گسترش فعالیت های انجمن تولیدکنندگان دروپنجره تدارک دیده شده بود. جلسه هم اندیشی دلسوزان صنعت پنجره از ساعت9 صبح تا 14 ادامه داشت و حاضرین پیرامون مباحث مختلفی به بحث ، گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان در این جلسه آقایان : محسن صفایی(مدیرعامل همارشتن)، علی رضا صدقی نسب(مدیرعامل ساتیان)، علی خرم(مدیرعامل نویدتجارت ارسام)، فرخ ظفر فرخی(مدیرعامل کرفت مولر)، محمدرضا سیدی فر(مدیرعامل وینک هوس)، رضا کاظمی(مدیرعامل هورامکو)،مهدی امانی(مدیرعامل دکونیک)، امیرحسین اسماعیل خانی(پنجره صنعت ایلیا)، حامد شییبانی(مدیرعامل پروفاین) و امیر شیری (مدیرعامل نشریه پنجره ایرانیان) نقطه نظرات خود را به وحیدجلالی پور دبیر انجمن تولیدکنندگان دروپنجره یو پی وی سی و پیمان خلیل زاده و محمد تاجری بازرسان انجمن ارائه نمودند. مهمترین مبحث مطرح شده در این هم اندیشی پیشنهاد تشکیل جلسه فوق العاده انجمن در خصوص اصلاحات اساس نامه درجهت عضوگیری انجمن ازکل صنعت دروپنجره یوپی وی سی بود.

این نشست با سخنان علی رضا صدقی نسب به عنوان میزبان جلسه و از حامیان انجمن تولید کنندگان در و پنجره یو پی وی سی آغاز شد. وی خلاء دیگر دوستان و همکاران دلسوز صنعت پنجره یو پی وی سی در این جلسه را بسیار محسوس دانسته و با ابراز تاسف، فقدان فضای مناسب برای حضور اکثریت و فوریت برگزاری این جلسه را از دلایل عدم حضور اکثر این دوستان برشمرد. وی در ادامه این هم اندیشی طرح کلی مباحث مختلف در محفلی صمیمی و خودمانی را خواستار شد و از کلیه افرادی که فرصت حضور در این نشست برای آنان فراهم نشد، مراتب پوزش و عذرخواهی خود را عنوان کرد.

شایان ذکر است این جلسه هم اندیشی که به هدف هماهنگی هر چه بیشتر طیف های مختلف صنعت پنجره پی وی سی و نیز  دست یابی به فرایندی که پویایی و ارتقاء جایگاه انجمن را در برداشته باشد، شکل گرفت و سرفصل مباحث طرح شده در این هم اندیشی عبارت بود از:

  1. اعطا حق رای به حامیان، مشابه تولید کنندگان
  2. تغییر اساسنامه به نحوی باعث پویایی و تحرک بیشتر انجمن شود
  3. برنامه ریزی در خصوص برندینگ انجمن
  4. اجرای اصلاحات در ساختارها و مدیریت‌ها
  5. پویایی بیشتر انجمن در برنامه ها و اجرایی سازی آنها
  6. افزایش ظرفیت عضو گیری انجمن و جذب حداکثری فعالان صنعت
  7. استفاده از ظرفیت و قابلیت همکاران فعال در صنعت و برنامه ریزی جهت جذب آنها

در ادامه پیشنهاد اصلاح اساسنامه که بحث اولیه آن در مجمع عمومی مطرح شد به جهت بررسی زوایای مختلف آن و هماهنگی و همراهی هرچه بیشتر پیشنهاد دهندگان با هیات مدیره  وسایراعضادر دستور کار جلسه قرار گرفت. سپس حاضرین نقطه نظرات مختلفی را به جهت دستیابی و قرارگرفتن در مسیری مشترک، مطرح کردند و براساس اظهارات حاضرین این مهم به بهترین نحوه ممکن حاصل شد.

همچنین تشکیل انجمن ملی درو پنجره ایران با عضویت انجمن های مختلف و با هدف همگن سازی ، یکپارچگی و نیز وحدت رویه به جهت دستیابی به مطالبات اهالی این صنعت رو به توسعه که همانا هدف اصلی نشست محسوب می شد، توسط جناب مهندس صفایی مطرح و رویکردهای مختلف آن مورد ارزیابی قرارگرفت.

حاضران در جلسه به تبادل نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات فوق در فضایی دوستانه پرداختند و روند جلسه به صورتی امیدوار کننده پیش رفت ودرپایان کلیه حاضرین در این نشست با ابراز خرسندی از موارد طرح شده، مهم ترین دستاورد آن را تقویت و فعالسازی کمیته های مختلف عنوان کردند. همچنین طرح تقویت و فعالسازی کمیته های انجمن  با استقبال خوب دبیر انجمن نیز مواجه شد که بر اساس آن تشکیل ستاد خبر در زیر گروه کمیته روابط عمومی در دستور کار قرارگرفت. شایان ذکر است، تهیه و تولید اخبار صنف و کلیه فعالیت های انجمن در قالب وب سایت انجمن تولیدکنندگان درو پنجره یو پی وی سی و نیز اطلاع رسانی به علاقمندان از جمله فعالیت های آن محسوب می شود . گفتنی است کمیته های دیگری چون کمیته آموزش، کمیته حقوقی و .... نیز بر اساس فراخوان انجمن فعال تر از گذشته به کار خویش ادامه خواهند داد.  پیش بینی می شود با حضور حامیان در این کمیته ها و همچنین تاثیر گذاری بیشتر آنها به عنوان اجزاء مهم و غیر قابل انکارصنعت، شاهد رشد صنعت و پویایی و گسترش هر چه بیشتر شعاع حرکتی انجمن باشیم. که حضور درآن اعتبار برندها باشد. درپی استقبال و اتفاق نظر کلیه حضار برموضوع پیشنهادی و تایید دبیر انجمن، طرح پیشنهادی توسط مهندس جلالی پور در جلسه روز چهارشنبه هیات مدیره عنوان و با اعلام فراخوان روابط عمومی انجمن، ضمن آغاز عضوگیری مجدد کمیته های مختلف، زمان برگزاری مجمع فوق العاده ای به هدف اصلاحات در اساسنامه توسط انجمن در اسرع وقت اعلام خواهد شد. در این مجمع قرار است، ادغام اعضا و حامیان وحق رای کلیه اعضا انجمن به رای گیری گذاشته شود.

ضمنا کلیه تغییر تحولات انجمن، اخبار و فراخوان عضویت کمیته های مختلف در وب سایت رسمی انجمن تولیدکنندگان دروپنجره یوپی وی سی و نیز سایت نشریه پنجره ایرانیان درج و اطلاع رسانی خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال