دسترسی به انرژی اروپا برای انگلیس حیاتی است

پنجره ایرانیان: مدیرعامل شبکه دولتی گاز انگلیس اعلام کرد که دسترسی به بازار انرژی اتحادیه اروپا برای این کشور حیاتی و مهم است.
  • یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 12:49

به گزارش رویترز از لندن، مدیرعامل شبکه دولتی گاز انگلیس اعلام کرد: داشتن جایگاه و موقعیت در بازار انرژی اروپا برای انگلیس حیاتی و مهم است.

اپراتور خطوط لوله گاز و خطوط برق انگلیس، یکی از ٢٠ شرکت بزرگ انگلیسی از نظر بازار سرمایه است که در حال سرمایه گذاری زیاد در احداث شبکه ها و خطوط جدید برق به سمت قاره اروپاست و تبادل برق و گاز انگلیس با کشورهای همسایه را روزانه مدیریت و تنظیم می کند.

استیو هالیدی به رویترز گفت: ما نمی توانیم دسترسی به بازار عرضه انرژی اروپا و اتصال شبکه ها و هر آنچه را که در این چارچوب است از دست بدهیم و بخشی از این بازار بودن برای به یقین برای انگلیس ضروری است.

شبکه ملی گاز انگلیس به منظور تامین امنیت انرژی این کشور و این که انگلیس باید بخشی از اتحادیه بازار انرژی باقی بماند، در حال ارزیابی و بررسی منافع عضویت در اتحادیه اروپاست.دولت محافظه کار جدید بریتانا وعده داده است تا همه پرسی درباره عضویت در اتحادیه اروپا را تا پایان سال ٢٠١٧ برگزار کند.

شبکه ملی گاز انگلیس در سال مالی منتهی به ٣١ ماه مارس گذشته حدود ٣,٥ میلیارد پوند در توسعه زیرساختهای خود سرمایه گذاری کرده و اعلام کرده است که این سرمایه گذاری به کاهش هزینه های ترانزیت و صورتحسابهای انرژی بخش مسکونی کمک می کند.


ثبت نظر

ارسال