یک آکادمی آموزش نیروی انسانی در چشم انداز آینده ساتیان

شعبه دوم ساتیان در شهریار افتتاح می شود

پنجره ایرانیان: شرکت ساتیان نماینده انحصاری یراق آلات روتو آلمان ROTO، HAUTAU ، GEZE، VHS در ایران هشتم اردیبهشت ماه سال جاری شعبه دیگری در شهریار راه اندازی می کند.
  • پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 14:18

به گزارش پنجره ایرانیان- شرکت خوشنام و موفق ساتیان اقدام به راه اندازی شعبه دوم خود نموده است. مهندس علیرضا صدقی نسب در خصوص محل افتتاح شعبه دوم ساتیان به خبرنگار پنجره ایرانیان گفت:  این شعبه در شهرستان شهریار  به جهت دسترسی بیش از پیش مشتریان در این منطقه افتتاح می شود تا فعالان صنعت در و پنجره و مشتریان محصولات ساتیان بدون دغدغه، و از نزدیک تازه‌ترین یراق‌آلات این مجموعه را با کیفیت جهانی آن در دسترس داشته باشند. مدیرعامل شرکت ساتیان زمان دقیق راه‌اندازی و افتتاح شعبه شهریار این شرکت را هشتم اردیبهشت ماه 94 اعلام کرد و افزود: این شعبه با هدف عرضه مستقیم در قالب نمایشگاه دایمی در دستور کار قرار دارد. وی در ادامه اضافه کرد: ساتیان در راستای سیاست احترام به مشتریان، مصمم است تا مشتریان بتوانند از نزدیک، و با دسترسی آسان از تمامی یراق‌آلات عرضه شده توسط این شرکت بازدید کنند و مطمئن باشند که مدیریت این مجموعه همچون همیشه، در برابر خواسته‌های مشتریان پاسخگو خواهد بود. او در پاسخ به این سوال که چرا ساتیان به جای عرضه متمرکز محصولات و خدمات خود اقدام به راه‌اندازی شعبه دیگری در شهریار پس از افتتاح رسمی شعبه شرق تهران و اعطای نمایندگی در استان‌های دیگر کرده‌است؟ گفت: این حق مشتری است که بتواند از یراق‌آلات ساتیان با کمترین فاصله زمانی بازدید کند و نیازهایش را برآورده سازد. وی با تاکید بر اصل آموزش در کنار فروش تصریح کرد : همانطور که می دانید بحث نصب یراق آلات در پنجره های دوجداره اصل مهمی است که متاسفانه در بعضی مواقع نادیده گرفته می شود. از همین رو یک تیم فنی بطور ثابت در این شعبه مستقر خواهند بود تا ضمن آموزش کامل نصب یراق آلات، ارائه توضیحات لازم در خصوص کالا و ویژگی های آن و نیز پاسخگوی سوالات احتمالی مشتریان باشند. مدیر عامل ساتیان که بیش از 11سال فعالیت درخشان در عرصه صنعت در و پنجره را در کارنامه خود ثبت کرده است؛ در خصوص افتتاح شعب دیگر در چشم انداز آینده این شرکت ابراز داشت: ساتیان در نقاط مختلفی از کشور نمایندگی دارد و تنها تفاوت این نمایندگی ها با شعب ساتیان در مالکیت آن است. سبد کالای ساتیان در کلیه شعب و نمایندگی ها کامل و به روز می باشد. از همین روی با رصد کامل جای جای کشور هر نقطه که احساس نیاز کنیم اقدام به راه اندازی شعبه دیگری خواهیم کرد. صدقی نسب در پایان اظهاراتش نوید داد تا در آینده نزدیک یک آکادمی آموزش نیروی انسانی با سرفصل های فروش و مباحث فنی جهت خودکفایی در این حوزه توسط این شرکت راه اندازی شود.

با سلام

احتراما متن زیر برای دعوت همکاران به حضورتان اعلام می گردد.

با احترام از جنابعالی دعوت می نماید در مراسم افتتاحیه شعبه شهریار شرکت ساتیان که در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه 1394 از ساعت 10 الی 14 برگزار می گردد ، شرکت فرمایید .

مقدم شما بازدید کنندگان محترم را گرامی میداریم . 

آدرس : جاده شهریار به سمت ملارد - روبروی شهرک جعفریه - مجتمع تجاری آ اس پ - پلاک 10 .


ثبت نظر

ارسال