از غرفه کاله در نمایشگاه استانبول بازدید کنید

پنجره ایرانیان: نوید تجارت آرسام در سی و هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان استانبول مقدم شما را گرامی می دارد.
  • دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 16:15

 شرکت KALE و نوید تجارت آرسام شما را به بازدید از غرفه این شرکت در سی و هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان استانبول که از تاریخ ١ لغایت ٥ اردیبهشت ماه ١٣٩٤ برگزار می شود، دعوت می نماید.

درباره شرکت نوید تجارت ارسام

با توجه به افزایش روزافزون بهای انرژی و آلودگی ناشی از آن، کاهش امنیت در جوامع و وجود آلودگی صوتی و ذرات معلق در محیط زندگی که امروزخطرات جدی جوامع انسانی می‌باشد، بهبود این عوامل مورد توجه جوامع بشری قرار گرفته است.

بدیهی است که جامعه کنونی ما از این قاعده مستثنی نبوده و آمار و ارقام گویای این واقعیت است که فرهنگ مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از اتلاف آن، کاهش آلودگی در محیط زندگی و افزایش امنیت به عنوان نیازهای اساسی جامعه امروز و نسل فردا می‌باشد و لزوم استفاده از محصولات با تکنولوژی جدید انکارناپذیر می‌باشد.

شرکت نوید تجارت ارسام با تکیه بر 8 سال تجربه، تخصص، دانش و آگاهی از نیازهای مشتریان و تولیدکنندگان صنعت درب و پنجره در ایران و بعنوان عنصر گروه بین‌المللی KALE سعی بر آن دارد تا بهترین و شایسته‌ترین خدمات را در توزیع یراق‌آلات درب و پنجره uPVC، آلومینیومی و ملزومات آن ارائه دهیم.

  • چشم انداز شرکت نوید تجارت ارسام

کمک به مصرف بهینه انرژی، کمک به زندگی در محیطی پاک، افزایش امنیت با ارائه بهترین سیستم‌های درب و پنجره و ملزومات در جامعه.

  • ماموریت شرکت نوید تجارت ارسام

توزیع سیستم‌های درب و پنجره در بالاترین سطح کیفیت، با طول عمر بالا و بهترین عملکرد جهت رضایت و اطمینان مشتریان.

  • درباره شرکت KALE
  • تاریخچه شرکت نوید تجارت ارسال

مقّر اصلی گروه KALE ( Kapi Pencere Sistemleri Pazarlama ve Ticaret A.S)، در استانبول ترکیه و در فضایی به وسعت 40000 متر مربع ایجاد گردیده است، اینجا مکانی است که ما از سال 1953 جهت ایجاد امنیت و آرامش بنا نهاده‌ایم. در تمام مراحل تولید از تهیه مواد اولیه تا طراحی و ساخت محصول نهایی، رویکرد و جهت‌گیری اصلی ما کیفیت، امنیت و آرامش بخشیدن به مشتریان‌مان است. ما نقش کلیدی در امنیت و آرامش بخشیدن در دنیا ایفا کرده‌ایم. استانداردهای کیفی همواره راهنمای ما را در یافتن راه‌حل‌های ابتکاری بوده‌اند. تجربه، دانش فنی تولید که مهندسین ما در طول 60 سال گذشته برای توسعه محصولات کسب کرده‌اند، زمینه‌ساز خلق محصولات ما می‌باشند. خلق محصولاتی که دوام و کیفیت بالا از مشخصات اصلی آن‌ها می‌باشند. به این ترتیب ما به یکی از برترین تولید کنندگان یراق‌آلات uPVC و Alumium تبدیل شده‌ایم. شبکه گسترده بین‌المللی KALE این امکان را داده که بتوانیم نیازهای میلیون‌ها مشتری خود را پاسخگو باشیم. تجربه، تخصص و آگاهی از نیازهای مشتریان، در بیش از 100 کشور دنیا که مردم به پنجره نیاز دارند، ما فضای مناسب امنیت و آرامش آنان را خلق نموده‌ایم.

  • کیفیت محصولات

ما محصولات خود را به مدت 10 سال گارانتی می‌کنیم، این مهم تنها به واسطه سال‌ها تجربه مهندسین ما و شرایط کنترل و آزمایشات سخت امکان‌پذیر است. در تمام مراحل تولید از تهیه مواد اولیه، طراحی تا ساخت محصول نهایی، رویکرد و جهت‌گیری اصلی حفظ کیفیت و منطبق بودن با استانداردهای جهانی است. آبکاری قلیای (روی) در مرحله تکمیل محصول کاملا سازگار با محیط زیست می‌باشد و 60 سال تجربه مهندسین ما نشانگر ثبات در عرضه محصولات‌مان است.

محصولات ما دارای گواهینامه‌ها و استانداردهای جهانی (DIN، GOST، SEPRO، TSE ) می‌باشند.

  • همکاری مشترک KALE و نوید تجارت ارسام

قسمت همکاری شرکت KALE و نوید تجارت ارسام بر اساس اطمینان، اعتماد و موفقیت مشترک بنا نهاده شده است، که این مهم با تکیه بر کیفیت، نوآوری محصولات و پشتیبانی شرکت KALE و تجربه، تخصص و آگاهی کارکنان نوید تجارت ارسام از بازار ایران شکل گرفته است.

شرکت نوید تجارت ارسام با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و دانش‌محور و در جهت حفظ سرمایه‌های ملی، اشاعه فرهنگ صحیح مصرف انرژی، کاهش آلودگی در محیط زندگی و افزایش امنیت و با آگاهی کامل نسبت به صنعت و بازار ایران و نیازهای مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان درب و پنجره یوپی‌وی‌سی و آلومینیومی خدمات مناسب و شایسته‌ای ارائه دهد. در حال حاضر شرکت نوید تجارت ارسام مفتخر به ارائه محصولات با 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود است.

جهت بازدید از غرفه آنلاین شرکت اینجا کلیک کنید.


ثبت نظر

ارسال