پاسخ 31 چهره صنعت در و پنجره به سوالات پنجره ایرانیان

محصولاتی که در نمایشگاه ششم رونمایی شد

پنجره ایرانیان: امسال در نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره تهران چه محصول جدیدی را رونمایی کرده‌اید؟ پاسخ مدیران و مدیران بازرگانی و نمایندگان 31 شرکتی که پاسخگوی سوال پنجره ایرانیان بودند را بخوانید با این توضیح که قرار گرفتن نام شرکت‌ها کاملا تصادفی بوده به تناسب زمان دریافت پاسخ، این گفتگو چاپ شده است.
  • یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 11:22

ضیافت ششم فعالان صنعت در و پنجره ایران فرصتی بود تا با یک سوال روشن و کوتاه از تازه‌ترین محصولات عرضه شده اطلاع کسب کنیم. در این گزارش پاسخ شرکت‌های نوید تجارت ارسام، البرز یراق، بازرگانی سینا، فناوری داده پویشگر، رئال وین، نامیکاران، پیچ سهیل، پلاستیک کار گستر، رنگ پنجره پگاه، برین یراق سرخ مرد، تجهیز صنعت دایان، آریا پروفیل ارس، REHAU، پروفیل ماژول، آتاتک، سکوایران، ارپن، مهسان پروفیل، کیمیا صنعت شیما، دیاکوکیش، آلوکد، همارشتن، آشیان پایدار قرن، هلی پن، تورآسا، بست ویژن، آلفا پنجره ایرانیان، نورپن، پنجره عایق کویر یزد، رسپینا و دکونیک را می‌خوانید. شرکت‌ها و برندها دیگر هم می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات از محصولات و دستاوردهای خود را برای انتشار برای پنجره ایرانیان ارسال نمایند. سایت رسمی پنجره ایرانیان به نشانی www.panjereh-iranian.com قسمت منوی اصلی و گزینه ارسال خبر راه ارسال خبرهای شرکت‌ها و برندهاست.

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف این گزارش اینجا کلیک کنید.

علی خرم، نوید تجارت ارسام: در نمایشگاه امسال چند محصول جدید داریم، ازجمله یراق فولکس واگنی فول اتوماتیک، سیستم لیفت اند اسلاید کاله و یراق‌آلات پنجره‌های چوبی، اما برای اولین بار یراق فولکس واگنی تمام اتوماتیک را در این نمایشگاه رونمایی خواهیم کرد.

جواد جعفری، البرز یراق: در ششمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته تهران شرکت البرز یراق برای نخستین مرتبه است که محصولاتی با برند ماکو حضور دارد.

 عطایی، بازرگانی سینا:همانطور که می‌دانید ما مشوق تولیدات ایرانی با کیفیت هستیم. امسال نیز به مانند سال گذشته تنها با کالای ایرانی حضور داریم. اصلا قصد داریم محصولات ایرانی با کیفیت را به پنجره‌سازان معرفی کنیم. دستگیره سکویست گراد که امسال برای اولین بار عرضه کرده،ایم دستگیره‌ای است با کیفیت بسیار بالا که به راحتی با محصولات Roto آلمان برابری می‌کند. 

علیرضا شامی، فناوری داده پویشگر:محصول جدیدی که در نمایشگاه امسال از آن رونمایی کرده‌ایم؛ آخرین ورژن نرم‌افزار نوین طراح است. نوین‌طراح نرم افزاری است برای طراحی در و پنجره با اشکال منظم و نامنظم و نسخه موبایل و تبلت این نرم‌افزار هم برای اولین بار در این نمایشگاه توسط شرکت داده پویشگر رونمایی شد.

 حسینی، شرکت رئال وین:در نمایشگاه در و پنجره امسال پروفیل‌های یو.پی.وی.سی با برند رئال وین را ارائه کرده‌ایم.

 معتضدی، شرکت نامیکاران:علاوه بر محصولات گذشته پنجره‌های نسل جدید را که به صورت کشویی و صد در صد هوابند و آب‌بند هستند را در این نمایشگاه برای اولین بار رونمایی کردیم. همچنین پنجره‌هایی که بشکل گرد طراحی شده‌اند و تولید آنها نیازمند تخصص ویژه‌ای را عرضه کرده‌ایم و مهمترین محصول ما تولید پروفیل‌هایی است که با محیط زیست سازگاری دارند و در تولید آنها از سرب به هیچ عنوان استفاده نشده است. 

سهیل عزیزی پیچ سهیل:در نمایشگاه در و پنجره امسال به غیر از محصولات سال گذشته دو محصول جدید (موریا کانکشن و زاماک) را ارائه کرده‌ایم. 

 میرزاده، تولیدی صنعتی تهران پلاستیک کار گستر:با یکی از نوارهای درزبند که ترکیبی از NBR وpvc می‌باشد، وارد نمایشگاه شده‌ایم.

 قلعه وند، رنگ پنجره پگاه:ما برای اولین بار در این نمایشگاه حضور داریم و کلیه محصولاتی که در این بازار عرضه می‌شود تاکنون در نمایشگاه دیگری رونمایی نشده‌اند.

سرخ مرد، شرکت برین یراق:امسال برای اولین بار با نمایندگی جویس و ماکو اتریش در نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته تهران شرکت کرده‌ایم. 

حسام اسدپور، تجهیز صنعت دایان:امسال یراق‌آلات وین‌هاوس آلمان را به سبد کالاهای خود اضافه کردیم. البته یراق‌آلات وین هاوس در بازار بوده اما یراق سیستم اکتیو پایلوت آن مدنظر ماست که تولید سال 2013 اروپا است.
محمد خسرویانی، آریا پروفیل ارس:در نمایشگاه امسال پروفیل‌های سری 70 و پروفیل‌هایی که ترکیب آلومینیوم و پی.وی.سی است، در نمایشگاه امسال شرکت کردیم. در این دست پروفیل‌ها گالوانیزه داخل پروفیل که نقش استخوان را دارد، حذف شده و به جای آن آلومینیوم استفاده شده که این اتفاق مقاومت پروفیل را دو چندان می‌کند، مثلا اگر پروفیل‌های معمولی وزنی معادل 500کیلو را تحمل می‌کنند در این دست از پروفیل‌ها وزنی معادل 1500 کیلو قابل تحمل است.
ابراهیمی، نمایندگی ایران شرکت:REHAUما با توجه به نیاز بازار پروفیل‌های سیستم سری 60 و 70 شرکت REHAU راعرضه کردیم، اما نقطه ثقل نمایشگاه برای ما اتصالات مکانیکی پنجره و در است که کاملا به رهاو اختصاص دارد و هیچ شرکت دیگری این محصول را ندارد. البته اتصال مکانیکی برای درهای مسکونی محصولی بود که دراین نمایشگاه برای اولین بار رونمایی شد.
خانم نظری جویباری، پروفیل ماژول:در نمایشگاه امسال از تولیدات جدیدمان که پروفیل‌های رنگی می‌باشد، رونمایی کرده‌ایم که این پروفیل‌ها با رنگ زوبل طراحی می‌شود. ما تا کنون تنها پروفیل‌های ماژول را تولید می‌کردیم و اخیرا برند جدیدی وارد بازار کرده‌ایم که وینکو نام دارد.
خانم حاضری، آتاتک:ما امسال با رونمایی از پروفیل‌های 5 کانال سری 60 وارد نمایشگاه شده‌ایم. در کنار این محصول جدید پروفیل‌های تولیدات گذشته و یراق‌آلات‌مان را هم در نمایشگاه داریم و به زودی قصد داریم تا از پنجره‌ای بنام پنجره آتاتک رونمایی کنیم.
رضا فریدی، سکوایران:برای نمایشگاه ششم جدیدترین کار ما سیستم در و پنجره آلومینیومی است که دستگاه‌های لازم برای این تولید جدید را وارد کرده‌ایم و نمونه‌های آن نیز تولید شده‌اند و برای دید عموم در نمایشگاه رونمایی شده و بعد از نمایشگاه به تولید انبوه می‌رسد.
مهرداد رمضانی، ارپن:پروفیل سری 66 و یا سری پرمیوم را در نمایشگاه امسال رونمایی کردیم. این پروفیل‌ها 66میلیمتر عرض و دارای 6 حفره می‌باشند که نمونه این پروفیل‌ها تاکنون در بازار ایران دیده نشده است. این محصول به دلیل کیفیت بالا و فرم ظاهری که دارد، جزو محصولات پرمصرف ارپن در اروپا محسوب می‌شود.
کسری، مهسان پروفیل:ما در نمایشگاه امسال از مدل‌های جدید جرجین مان رونمایی کردیم. دکوری است که در بین دوشیشه دو جداره استفاده می‌شود و باعث زیبایی پنجره‌های دو جداره می‌شود.
 آرزو مومنی، کیمیا صنعت شیما:تکنولوژی که شرکت ندکس وارد ایران کرده است تولید چسب پلی سولفاید و اسپیسرهایی که بین دو شیشه دو جداره قرار می‌گیرد. شرکت ما ارائه دهنده محصولات تخصصی تولید شیشه‌های دوجداره می‌باشد که هر سال با پیشرفت علم و تکنولوژی که شرکت مادر دارد، کیفیت و قیمت این محصولات روز به روز بهتر می‌شود.
 بهمن نوری، دیاکوکیش:شرکت دیاکو از قدیمی ترین شرکت‌های صنعت یو.پی.وی.سی به شمار می‌رود و از روز اول استراتژی این شرکت تامین نیاز شرکت‌های تولیدی می‌باشد. در نمایشگاه امسال هم یراق‌آلات T&T ترکیه‌ای را به سبد کالای خود اضافه کرده‌ایم.
 شهرام علیزاده، آلوکد:در نمایشگاه امسال از سان شید‌هایمان رونمایی کردیم. این محصول از تولید مستقیم آفتاب جلوگیری می‌نماید. با نام لوور در ایران بیشتر مطرح است و نمونه این سان شید‌ها در ایران تاکنون مشاهده نشده است. این صنعت در ایران توسط شرکت آلوکد بومی‌سازی شده است.
 محسن صفایی، همارشتن:امسال بیشتر سعی داشتیم تا موقیعت و جایگاه خود را حفظ کنیم. از همین روی نتوانستیم در صنعت پی.وی.سی نوآوری ویژه‌ای داشته باشیم. البته در صنایع دریایی سقف کاذب ضد حریق را برای اولین بار ارائه کردیم.
 حمیدرضا بیگی، آشیان پایدار قرن:ما در نمایشگاه امسال از پروفیل شرکت خودمان که اخیرا به سبد کالایی مان اضافه شده رونمایی کرده‌ایم.
علیخانی، هلی پن:ما یک توری و دو فریم جدید در این نمایشگاه برای اولین بار رونمایی کرده‌ایم.
سعید جان جان، تورآسا:توری آنتی باکتریال که توری‌های قابل شست و شو و نسل جدید توری‌های پلیسه می‌باشد را رونمایی کرده‌ایم و این سیستم آهن ربایی و دبل فریم به شمار می‌رود که دومین فریم این توری‌ها قابل جداسازی می‌باشند تا به راحتی مورد شست و شو قرار بگیرد.
 صادقیان، بست ویژن:امسال از تولید گالوانیزه‌های تقویتی رونمایی کردیم. شیشه‌های دوجداره را عرضه کردیم و انواع یراق‌آلات، و ویژه گی خاص ما به مشتریانی است که تک پروفیل هستند که به آنها به صورت خاصی ارائه می‌شود.
 حسین محمدیان، آلفا پنجره ایرانیان:یکسری دستگاه‌های اکونومی و اقتصادی برای اولین بار وارد این مجموعه کرده‌ایم.
اخوان دستمالچی، پنجره عایق کویر یزد:امسال خط تولید آلومینیوم ما راه‌اندازی شده و در و پنجره آلومینیوم را برای اولین بار در نمایشگاه رونمایی کرده‌ایم.

نامور، رسپینا:یکسری از بازشوهایی که تا کنون دررنج بازشوهای ما نبود، را رونمایی کردیم مانند پنجره‌های بیرون بازشو، پنجره‌های پیبوت، پنجره‌های لیفت اند اسلاید، پنجره‌های کشویی سه ریل و سری پنجره‌های ترمال بریک را برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه کردیم.
امانی، دکونیک:از پروفیل‌های لیفت اند اسلاید، لوورشاتر، بیرون بازشو و سطح مقاطع جدید پروفیل‌های کشویی دکونیک رونمایی کردیم.

 

 پنجره ایرانیان/ سال هشتم اسفند و فروردین شماره 90 - 89


ثبت نظر

ارسال