جهانگیری افزایش قیمت برق را ابلاغ کرد

پنجره ایرانیان:معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه دولت برای افزایش ۱۰درصدی قیمت برق خانگی و کشاورزی و ۲۰درصدی قیمت برق در سایر بخشها از اول اسفند را برای اجرا به وزارت نیرو و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.
  • شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 16:17

به گزارش ایران اسلامی، معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه دولت برای افزایش ۱۰درصدی قیمت برق خانگی و کشاورزی و ۲۰درصدی قیمت برق در سایر بخشها از اول اسفند را برای اجرا به وزارت نیرو و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

در ابلاغیه اسحاق جهانگیری آمده است: هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۳.۱۱.۱۹ به‌پیشنهاد وزارت نیرو و به‌استناد ماده (۱) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ــ‌ مصوب ۱۳۸۸ ــ تصویب کرد: «وزارت نیرو مجاز است از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۳ تعرفه‌های برق در بخش‌های خانگی و کشاورزی را ده درصد و در بقیه موارد بیست درصد بدون تغییر ساختار تعرفه‌ها افزایش دهد».

ابلاغ مصوبه گرانی برق از سوی معاون اول رئیس جمهور در حالی است که پیش از این علی مروی رئیس کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی گفته بود: باید تطبیق مصوبه جدید دولت در خصوص افزایش تعرفه برق از اول اسفند با قانون بررسی و بعد برای اجرای آن اقدام شود که قطعاً افزایش تعرفه‌های برق به امسال نمی‌رسد.


ثبت نظر

ارسال