بهار سال آینده همراه با بهار مسکن

پنجره ایرانیان: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران با اعلام اینکه بهار سال آینده شاهد بهار مسکن خواهد بود گفت: سال ۹۴ پویایی و رونق بازار و معاملات مسکن را خواهیم داشت.
  • شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 11:23

حسام عقبایی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در کشور معاملات مسکن سیر صعودی داشته است، گفت: در کل کشور تعداد قراردادها در بهمن ۹۳، ۱۰۳ هزار و ۱۱۰ قرارداد به ثبت رسیده که این رقم در دی ماه ۱۰۰ هزار و ۹۴۳ قرار بوده است.وی با اشاره به اینکه تعداد قراردادهای اجاره در بهمن ۹۳، ۵۵ هزار و ۷۸۳ قرارداد بوده است، بیان کرد: این رقم در دی ماه ۵۲ هزار و ۸۵۴ قرارداد بوده است که بازهم سیر سعودی قراردادهای اجاره را نشان می دهد.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران با اشاره به آمار قراردادهای مسکن در شهر تهران، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد افزایش معاملات در شهر تهران بودیم که در بهمن ۹۳ افزایش حجم معاملات نسبت به دی و آذر سیر صعودی داشت.عقبایی افزود: در بهمن ۹۳ تعداد ۱۷ هزار و ۸۱ قرارداد خرید و فروش در تهران بودیم که نسبت به دی ۹۳ رشد خوبی را نشان می‌دهد، براین اساس در دی ماه ۱۶ هزار و ۴۲۲ قرارداد به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه قراردادهای اجاره در بهمن ۹۳، رقم ۱۵ هزارو ۹۱۶ قرارداد را نشان می‌دهد، گفت: این رقم در حالی است که در دی این رقم ۱۴ هزار و ۶۸۰ قرارداد داشتیم.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران با اعلام اینکه بهار سال آینده شاهد بهار مسکن خواهد بود، گفت: سال ۹۴ پویایی و رونق بازار و معاملات مسکن را خواهیم داشت.


ثبت نظر

ارسال