استقبال ایده‌آل در نمایشگاه شیراز از پروفیل ایده‌آل

پنجره ایرانیان:استقبال کم‌نظیر و تامل‌برانگیز از پروفیل‌های یو.پی.وی.سی تولیدی شرکت اکسیر‌آسا ایده‌آل نشان داد که کیفیت محصول و خدمات پس از فروش این شرکت خوشنام ایرانی توانسته رضایت و اعتماد مردم و سازندگان در و پنجره را همواره حفظ کند.
  • دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 12:46

درخشش اکسیر‌آسا حتی تقدیر استاندار را هم به همراه داشت و لوح تقدیر واحد تولیدی نمونه در سال 1393 را در ویترین افتخارات این شرکت قرار دهد.دیدار چهره‌ به چهره مشتریان و تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی با مدیریت و کارشناسان شرکت اکسیر آسا در این نمایشگاه تمامی نداشت و کنجکاوی پرسش‌کنندگان از چگونگی پیوستن به جمع خانواده اکسیر آسا ایده‌آل نشان از آن داشت که اقبال عمومی مردم به ساخت پنجره‌های استاندارد و ایده‌آل با پروفیل‌های ایده‌آل به یک باور تبدیل شده‌ است، باوری که البته مسئولیت مدیریت شرکت و همکاران‌شان را در حفظ و تقویت آن چون همیشه باید کیفیت را در اولویت نخست خود قرار دهند. 

سید مرتضی معصومی، در مقام مدیرعامل و مرد شماره یک شرکت اکسیر‌آسا ایده‌آل، البته که دغدغه ارتقای کیفیت را همواره در صدر برنامه‌های این برند ملی قرار داده و مهم‌تر اینکه باور عملی دارد باید در عرصه رقابت یک اصل حتما ضرورت ایجاب می‌کند که رعایت شود: اصل رعایت و عمل به اخلاق حرفه‌ای در کسب و کار و احترام نهادن واقعی به حقوق مردم. چه اینکه این تولیدکننده شناخته شده پروفیل‌های یو.پی.وی.سی ایران تاکید دارد که باید در راستای احترام به حقوق مردم، باید اطلاعات و آگاهی عمومی نسبت به استانداردها و الزامات در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی افزایش یابد. رویکردی که در نمایشگاه امسال صنعت در و پنجره شیراز باعث شد تا غرفه شرکت اکسیر‌آسا ایده‌آل حتی به محلی برای تبادل نظر و بحث درباره کیفیت پروفیل‌های یو.پی.وی.سی از جنبه‌های مختلف تبدیل شود و تحسین کیفیت پروفیل‌های  ایده‌آل توسط بازدیدکنندگان و به ویژه تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی در استان فارس و دیگر استان‌های همجوار را برانگیزد. اما این پایان حضور فعالانه و مسئولانه  اکسیر‌آسا ایده‌آل نبوده و نخواهد بود. مهندس معصومی، مدیرعامل شرکت می‌گوید: اکسیر آسا ایده‌آل در راستای پاسخگوی به مردم و تولیدکنندگان در و پنجره با هدف تعامل و تبادل‌نظر و البته رونمایی از آخرین محصولات تلاش دارد تا با حضوری برنامه‌ریزی شده در نمایشگاه تخصصی صنعت در و پنجره استان‌های مختلف، برتری برند ایده‌آل را به اثبات برساند. برتری که استاندار، در تقدیرنامه‌ای با تحسین عملکرد این شرکت به عنوان تولیدکننده نمونه در سال جاری از مدیریت، مدیران و کارکنان تشکر کرده است. در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در و پنجره ایران که سوم تا ششم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها تهران برگزار می‌شود، شرکت اکسیر‌آسا ایده‌آل با آخرین محصولات خود آمادگی پذیرایی و استقبال از دیدگاه‌ها و پیشنهادها و البته همکاری با تولیدکنندگان در و پنجره‌ای است که یک اصل را فراموش نکند: هر پنجره‌ای ایده‌آل نیست!

پنجره ایرانیان/ سال هشتم بهمن 1393 شماره 88


ثبت نظر

ارسال