اولین همایش خانواده دکتر وین در استان البرز برگزار شد:

صداقت و کیفیت راز سربلندی دکتر وین

پنجره ایرانیان:این همایش با صحبت‌های آقای محمدی براتی نماینده محترم دکتروین در استان البرز آغاز به کار کرد و او با اشاره به درخشش پروفیل دکتر وین در صنعت در و پنجره یو‌پی.وی.سی به نکاتی اشاره کرد.
  • دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 10:13

 

چهارم دی‌ماه 1393، تالار تیراژه کرج، میزبان نخستین گردهمایی خانواده دکتر وین بود؛ تا از نزدیک و صادقانه درباره گذشته، حال و آینده پروفیل یو.پی.وی.سی تولیدی شرکت کاروانسرای نازنین، یا همان نام آشنای صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی یعنی دکتر وین بشناسند. برندی ملی و دارای کیفیت ستودنی که با گذشت 2 سال از زمان فعالیت‌اش توانسته جایگاه ویژه‌ای را به دست آورد و رضایت مشتریان را با خود همراه سازد. به گفته رئیس هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین، در دنیای امروز پنهان کردن اطلاعات بی معنی است و تولیدکننده‌ای که بخواهد زوایای کار خود را پنهان کند، تولیدکننده موفقی نخواهد بود. کامران حقانی تاکید دارد که ما به این نتیجه رسیده‌ایم که صداقت و درستی بهترین راه پیشرفت است و همین صداقت و درستی اولین اصل حرکتی دکتر وین به شمار می‌رود و در کنار این اصل مهم استفاده از مواد اولیه خوب، تکنولوژی خوب و فکر خوب است که دکتر وین را سربلند ساخته است. گزارش پنجره ایرانیان از نخستین همایش خانواده دکتر وین را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید.

این همایش با صحبت‌های آقای محمدی براتی نماینده محترم دکتروین در استان البرز آغاز به کار کرد و او با اشاره به درخشش پروفیل دکتر وین در صنعت در و پنجره یو‌پی.وی.سی به نکاتی اشاره کرد که هم از سوی دکتروین و هم نمایندگان این شرکت باید رعایت شود. این چهره فعال صنعت پروفیل یو.پی.وی.سی اولین نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد را کیفیت دانست و گفت: استفاده از پروفیل و مواداولیه با کیفیت باعث می‌شود که نهایتا محصول خوب روانه بازارمصرف شود، البته نمی‌توان از این نکته چشم پوشید که مشکلاتی نیز در تولید وجود دارد، که با همکاری و تبادل نظر نمایندگان دکتروین این مشکلات به حداقل خواهد رسید چرا که تمام تلاش ما ارتقای هرچه بیشتر پروفیل تولیدی دکتر وین خواهد بود.

وی ارائه خدمات مناسب را نکته مهم دیگری دانست ودر این باره افزود: سعی داشتیم تا در کمترین زمان سفارشات را به دست تولیدکنندگان برسانیم، این مهم امروز ظرف کمتر از 48ساعت انجام می‌شود. محمدی براتی با تاکید بر رضایت مصرف کنندگان اضافه کرد: برای رضایت مشتری اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم. چنانچه پروفیلی دچار مشکل باشد با بررسی‌های لازم به مرجوع کردن کالا اقدام خواهیم کرد.. نماینده این شرکت خوشنام در استان البرز سومین عاملی را که باید رعایت شود، بحث قیمت پروفیل دانست و گفت: باتوجه به نوع جنس و کیفیت پروفیل‌های تولیدی، قیمت بسیار مناسبی را ملاک قرار داده‌ایم به نحوی که در طول سال 93 قیمت پروفیل دکتر وین را ثابت نگه داشته‌ایم، افزون بر اینکه تخفیفات خوبی برای مشتریان قائل شده‌ایم.

 وی در ادامه به نکاتی که نمایندگان باید رعایت کنند اشاره کرد و گفت: بعضا شاهد آن هستیم که افرادی قیمت تمام شده در و پنجره را بسیار پایین می‌گیرند و باعث رقابت در قیمت‌ها شده و در نتیجه قیمت‌ها افت می‌کند. محمدی براتی تاکید کرد که این رقابت باید در کیفیت وجود داشته باشد و رقابت در قیمت تولید کننده را دچار مشکلات فراوان می‌کند. وی در ادامه اظهاراتش تشکیل گردهمایی جهت قیمت‌گذاری را از جمله موارد پیشگیری رقابت در قیمت برشمرد و همچنین تولیدکنندگان را به سرویس 6 ماهه  دستگاه‌های خود تشویق کرده و پیرامون تبلیغات دکتر وین گفت: از خرداد سال 93 تبلیغات تلوزیونی ما شروع شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد باشد.

در ادامه این همایش کامران حقانی رییس هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین ضمن تشکر از همه مدعوین و تلاشگران عرصه صنعت عنوان کرد: در دنیای امروز پنهان کردن اطلاعات بی معنی است.  به گفته او، تولیدکننده‌ای که بخواهد زوایای کار خود را پنهان کند تولیدکننده موفقی نخواهد بود. رییس هیات مدیره دکتر وین تاکید کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که صداقت و درستی بهترین راه پیشرفت است.و همین صداقت و درستی اولین اصل حرکتی دکتر وین است و افزون بر آن استفاده از مواد اولیه خوب ، بهره‌مندی از تکنولوژی خوب و داشتن فکر خوب از اصول اصلی کار ماست.

رییس هیات مدیره دکتروین با اشاره به عمر دوساله  تولید این شرکت افزود:  با نگاهی به این دو سال فعالیت در می‌یابیم که توجه ویژه به کیفیت و ارائه تولید مرغوب و مناسب به تولیدکنندگان محترم در و پنجره اصل انکارناپذیر کار ماست، البته قطعا مشکلاتی هم در امر تولید پیش می‌آید. که در این مسیر اجتناب ناپذیر بوده و سعی می‌کنیم تا با یاری و همفکری شما تولیدکنندگان این مشکلات را به حداقل برسانیم. حقانی خطاب به نمایندگان دکتر وین اعلام کرد: با افتخار و با صدای رسا اعلام می‌کنم که هرجا مشکلی پیش آمد پروفیل تولیدی را مرجوع کنید و این بالاترین تعهد یک تولید کننده است. حقانی در ادامه به ماراتن دنیای صنعت اشاره کرد و گفت: با نگاهی نو با اقتدار به جلو حرکت می‌کنیم، رقبای خود را می‌بینیم و هیچ یک را انکار نمی کنیم چرا که در بازار مصرف ایران جا برای همه وجود دارد و ما جای هیچ کس را تنگ نمی‌کنیم، ضمن اینکه هیچ نگرانی از تاسیس کارخانه‌های جدید نداریم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. این فعال صنعت پروفیل یو.پی.وی.سی ایران تاکید کرد: هیچ اقدامی برای رسیدن به هدف اصلی مان فروگذار نخواهیم کرد و این هدف رسیدن به بالاترین مرتبه تولید در ایران است، روزی را می‌بینیم که در ایران بهترین هستیم و نام ایران و ایرانی را در جهان به نیکی مطرح خواهیم کرد.

وی افزود:  البته این مهم بدون  همدلی و همفکری شما تولیدکنندگان محترم امکان پذیر نیست، چراکه پروفیل یک جزء است و این شما تولیدکننده ی محترم هستید که با در کنار هم قرار دادن دیگر اجزاء خوب نهایتا به یک کار خوب و با کیفیت دامن می‌زنید.

رییس هیات مدیره  این شرکت تولیدکننده پروفیل با تاکید به حقوق مصرف کننده افزود: حق مصرف کننده استفاده از بالاترین کیفیت، مرغوب‌ترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است  و سرمایه اصلی هر تولیدکننده، مصرف کننده خواهد بود و  ما یک فرمول جادویی در پیش گرفته‌ایم. مرد شماره یک دکتر وین تاکید کرد: در دنیای رقابت سعی می‌کنیم با ارائه بهترین کیفیت در ساخت، بهترین کیفیت در تولید؛ برترین کیفیت در مونتاژ و نصب، حقوق مشتریان را رعایت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سیستم  تبلیغاتی این شرکت اعم از تبلیغات تلوزیونی و تبلیغات محیطی (بیلبورد و نصب تابلو بر سردر مغازه‌ها و کارگاه‌ها) سیستم تبلیغات سینه به سینه را از بهترین و موثرترین انواع تبلیغات برشمرد و تآکید کرد: مادامی که بر تولید خوب اصرار داشته باشیم، دهان به دهان آوازه دکتر وین گسترش پیدا خواهد کرد. حقانی با تاکید به فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی، این امر را در پیشگیری از فساد و بیکاری موثر دانست و افزود:  پروفیل تولیدی ما دکتروین، از خیلی پروفیل‌های وارداتی باکیفیت‌تر است و این مهم را به زودی با انجام آزمایشاتی که با یاری آزمایشگاه همکار انجام خواهد شد، اثبات خواهیم کرد، ضمن اینکه محصول تولیدی ما برای دریافت نشان استاندارد توسطه اداره  مربوطه 4 بار در سال نمونه‌برداری می‌شود. کامران حقانی برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت آشنایی تولیدکنندگان با دنیای روز پی‌وی‌سی را ازجمله اقدامات مهم دکتر وین بر شمرد و در پایان اظهاراتش با اشاره به نوسانات ارزی عنوان داشت: با وجود نوسانات ارزی سال گذشته قیمت را ثابت نگه داشته‌ایم، درحالی که پیش بینی دلار 4هزارتومان هم می‌شود، قصد افزایش قیمت در سال آینده را نیز نداریم.

در ادامه این همایش نیز امیر طیار مدیر روابط عمومی شرکت کاروانسرای نازنین اعلام کرد: به زودی اپلیکیشن دکتروین  برای اولین بار در ایران از طریق برنامه‌های کندو، بازار و سیبچه در دسترس و قابل استفاده خواهد بود، در پایان محسن افروزه مدیر فروش دکتروین در استان البرز و کامران حقانی رییس هیات مدیره این مجموعه با اعطای لوح تقدیر و از تولیدکنندگان نمونه استان قدردانی کردند.

پنجره ایرانیان/ سال هشتم بهمن 1393 شماره88


ثبت نظر

ارسال