رونق بازار ساخت و ساز با افزایش تسهیلات

پنجره ایرانیان:رییس کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: در نوسازی بافت‌های فرسوده انبوه‌سازان با افزایش تسهیلات 50 میلیون تومانی مشارکت حداکثری می‌کنند.
  • سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 12:58

برزگر رییس کانون انبوه‌سازان کشور با بیان اینکه دو بسته پیشنهادی از سوی انبوه‌سازان به وزارت راه و شهرسازی و ریاست جمهوری ارسال شده است، اظهار داشت: امیدواریم با بررسی این دو بسته پیشنهادی بتوان موانع و مشکلات انبوه‌سازان را برطرف کرد.وی در خصوص یکی از بسته‌های پیشنهادی ارایه شده گفت: افزایش تسهیلات ساخت مسکن و ارایه به سازندگان یکی از پیشنهاداتی بود که از سوی انبوه‌سازان مطرح شد و خوشبختانه با ابلاغ تسهیلات 50 میلیون تومانی بافت‌های فرسوده بخشی از مشکلات پیش روی انبوه‌سازان کاهش یافت.

برزگر در ادامه تصریح کرد: رییس جمهور با اعتماد و اطمینان به بخش خصوصی این بخش را فعال‌تر نماید که با این موضوع در آینده نزدیک رشد اقتصاد ایران دوچندان می‌شود. وی با اشاره به اینکه بسیار از صنایع به حوزه مسکن وابسته است، گفت: در حال حاضر بسیاری از صنایع وابسته به بخش مسکن به دلیل کاهش تولید در بخش ساخت و ساز با انباشت تولید مواجه شده است و همین موضوع مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

برزگر در ادامه اظهار داشت: بافت فرسوده موضوع پیچیده‌ای است که نیازمند مشارکت حداکثری مردم، شهرداری، بخش خصوصی و انبوه‌سازی در این بخش است.  وی در ادامه خاطر نشان کرد: با ساماندهی و نوسازی بافت‌های فرسوده می‌توانیم میزان تولید مسکن را در کشور دو چندان کنیم.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان توضیح داد:‌ انبوه‌سازان باید از فرصت افزایش تسهیلات ساخت و ساز استفاده کنند و میزان تولید مسکن را دو چندان کنند.  رییس کانون انبوه‌سازان در ادامه اظهار داشت: انبوه‌سازان با کمک شرکت عمران و بهسازی ایران در آینده‌ای نزدیک کار بازسازی بافت‌های فرسوده را با همان شیوه معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌کنند.


ثبت نظر

ارسال