هشدار قالیباف به برج‌سازهای پایتخت

پنجره ایرانیان:شهردار تهران به برج‌سازهای پایتخت هشدار داد: با هرگونه تخلفات غیرمجاز ساختمانی به‌ویژه آن دسته از برج‌ها و مجتمع‌های اداری و تجاری که نفس شهر را گرفته‌ و حقوق شهروندان و قانون را زیرپا گذاشته‌اند، بدون اغماض و قاطعانه برخورد می‌کنیم.
  • سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 12:45

به گزارش سایت رسمی شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف تصریح کرد: برخورد با تخلفات شهری، رانت و پارتی فقط به علاءالدین ختم نمی‌شود. شهردار پایتخت با تاکید بر اجرای قانون درخصوص همه تخلفات و برابری همه در برابر قانون تصریح کرد: شهروندان تهرانی مطمئن باشند هر برج‌سازی که بخواهد با پول و رابطه قانون را زیرپا بگذارد و تخلف کند، در شهرداری حاشیه امن نخواهد داشت.

او ادامه داد: بنده با کمک اعضای شورای شهر تهران و همکارانم در شهرداری اجازه نمی‌دهم ایمنی و سلامت مردم و ریه‌های تنفسی شهر با پارتی‌بازی و پول معامله شود. قالیباف تاکید کرد: با هرگونه تخلفات غیرمجاز ساختمانی به‌ویژه آن دسته از برج‌ها و مجتمع‌های اداری و تجاری که نفس شهر را گرفته‌اند و حقوق شهروندان و قانون را زیرپا گذاشته‌اند، بدون اغماض برخورد می‌کنیم.

 قالیباف با بیان اینکه همکاران من هم بدانند که از هیچ خطا و تقصیری نمی‌گذرم و در این راه مماشات نمی‌کنم، گفت: اگر آنها نیز به تکالیف قانونی و وظایف خود در راه حفظ حریم شهر، جلوگیری و مقابله با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و دیگر تخلفات شهری عمل نکنند، مطمئن باشند برخورد سختی در انتظارشان است. او افزود: اگرچه مطمئن هستم اکثر کارکنان و مدیران شهری با روحیه جهادی و انگیزه خدمت‌رسانی به شهروندان، خالصانه تلاش می‌کنند.

شهردار تهران درباره پرونده پاساژ علاءالدین نیز گفت: مالک علاءالدین اگر به اندازه کل بودجه شهرداری تهران هم پول می‌داد، بازهم از تخلفش نمی‌گذشتیم و بازهم طبقه هفتم را تخریب می‌کردیم چون سلامت و ایمنی مردم قابل معامله نیست.


ثبت نظر

ارسال