نشریه پنجره ایرانیان برگزار می کند

نخستین همایش تخصصی پنجره استاندارد

نشریه پنجره ایرانیان اولین همایش تخصصی پنجره یو.پی.وی.سی استاندارد را سوم بهمن‌ماه امسال همزمان با ششمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران برگزار می‌کند.
  • یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 19:13

پنجره ایرانیان ازتمامی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی وشیشه های دوجداره برای حضور و مشارکت در نخستین همایش تخصصی پنجره‌های استاندارد دعوت می نماید.
 محور‌های همایش تخصصی پنجره استاندارد
 ساخت پنجره استاندارد و ارزیابی کیفی آن بر مبنای آزمون‌هایی چون تست جوش، تست هوابندی، تست آب‌بندی، تست فشار باد، سرقت و ظرفیت ایمنی پنجره‌های خواهد بود. همچنین در این همایش افزون بر بررسی آخرین روش‌های شناخت پنجره‌های استاندارد بر اساس آزمون‌های تایید شده جهانی، کارشناسان و سخنرانان همایش درباره تولید شیشه‌های دوجداره، چالش‌ها و فرصت‌ها، نقش ماشین‌آلات در افزایش بهره‌وری و کیفیت پنجره‌های استاندارد و همچنین روش‌های نصب صحیح و دقیق یراق‌آلات در و پنجره‌های استاندارد آخرین تحولات روز صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
سخنرانان:
 بهرادآزادى -کارشناس رسمی استاندارد-آزمایشگاه همکار اداره استاندارد
 آرش تندرست-کارشناس یراق آلات
 علیرضاصدقى نسب -کارشناس یراق آلات
 فرخ ظفرفرخى -کارشناس تولید پنجره دوجداره
 ژوبین ملک کیانى-کارشناس تولیدشیشه دوجداره
بر اساس برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری انجام گرفته در این همایش، تنها تولیدکنندگان و تکنسین‌های ساخت در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی وشیشه های دوجداره حضور خواهند داشت.
علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند با تکمیل فرم الکترونیکی زیر حضورخودرابه اطلاع مابرسانند تا هماهنگی‌های لازم برای حضور ایشان در این همایش انجام پذیرد.گفتنی است به دلیل محدود بودن ظرفیت سالن محل برگزاری همایش،اولویت با شرکت کنندگانی خواهد بود که زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
زمان برگزاری:
جمعه 93/11/3  
ساعت 20-16 
سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران

شرکت درهمایش رایگان می باشد.


با تشکر مدیریت پنجره ایرانیان


ثبت نظر

ارسال