خط پایان افزایش قیمت مسکن مهر کجاست؟

پنجره ایرانیان:موضوع افزایش 12 تا 24 میلیون تومانی مسکن مهر در شهرهای جدید تهران از جمله پردیس و پرند هنوز از تب و تاب نیفتاده بود که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر خوشی را به متقاضیان داد.
  • سه شنبه 25 آذر 1393 ساعت 11:7

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت 83 درصدی مسکن مهر در کل کشور خبر داد و گفت: با پرداخت کامل سهم متقاضیان این طرح‌ها  تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.بر همین اساس، موضوع افزایش 12 تا 24 میلیون تومانی مسکن مهر در شهرهای جدید تهران از جمله پردیس و پرند هنوز از تب و تاب نیفتاده بود که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر خوشی را به متقاضیان داد.

"اصغر مهرآبادی" قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه مجاز است اول از محل فروش اراضی و املاک تجاری واقع در شهرهای جدید و دوم با استفاده از آورده متقاضیان هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر را تکمیل نماید. مهرآبادی اظهار داشت: در این طرح سعی کرده‌ایم کفه سنگین ترازو بر دوش وزارت راه و شهرسازی و از طریق فروش املاک باشد و به متقاضیان فشار چندانی وارد نشود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بخشی از منابع لازم برای زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر از طریق فروش این املاک تامین می‌شود. وی خاطر نشان کرد: با هرگونه افزایش قیمت مسکن مهر مخالف هستم و اجازه افزایش قیمت دیگری را نخواهم داد.

براساس این گزارش، تا کنون یک میلیون و 330 هزار واحد مسکن مهر در کل کشور به بهره برداری رسیده و یا در آستانه تحویل به متقاضیان است و 320 هزار واحد مسکن باقی مانده نیز تکمیل شده اما به دلیل مشکل در تامین خدمات زیربنایی و روبنایی هنوز تحویل داده نشده است.

مهرآبادی در خصوص تاخیر در تحویل واحدها گفت: در صورتی که دولت 5 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار در اختیار وزارت نیرو قرار دهد تمامی واحدهای نیمه تمام تکمیل می‌شود. معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان تاکید کرد: هیچ یک از پیمانکاران و تعاونی‌ها حق ندارند مبلغ اضافی که در قراردادها ذکر نشده را از متقاضیان دریافت نماید.


ثبت نظر

ارسال