بازدید از نمایشگاه شیراز وشهر اصفهان

شرکت ERPEN ترکیه, شرایط ویژه ای برای مصرف کنندگان پروفیل ERPENدر مناطق حائز اهمیت از نظر تابش مستقیم نور خورشید در ایران, رونمایی کرد:
  • چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 11:34

در طی سفری که کارشناسان شرکت ERPEN  ترکیه به شهر شیراز داشتند، از سومین نمایشگاه بین المللی درب وپنجره بازدید کردند و با تعدادی از شرکت های بزرگ تولید کننده درب وپنجره این شهر مذاکراتی را انجام دادند.

همانطور که میدانید شهر شیراز خطرناک ترین شهر ایران از حیث میزان تابش مستقیم نور خورشید میباشد, به همین دلیل پروفیل هایUPVC معتبروبا استاندارد های جهانی استفاده شده در این شهر,نیز در معرض خطر تغییر رنگ قرار میگیرند, از این حیث باید نسبت به اشعه UVخورشید از مقاومت ویژه ای  برخوردار باشند.

و اکنون شعبه شرکت ERPENدر ایران ,دارنده ی تمامی استاندارد های جهانی تولید پروفیل , به شما این نوید را میدهد که برای اولین بار در کشوربا در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مناطق محصولات خود را با میزان تیتانیوم دی اکساید استاندارد همان منطقه در اختیار خریداران خود قرار میدهد که ماحصل آن, آرامش خاطربرای مصرف کنندگاندرب و پنجره های ساخته شده توسط شما تولید کنندگان عزیز, در شیرازو اقصا نقاط ایران می باشد.

کارشناسان شرکت ERPEN در طی بازدید از نمایشگاه و معرفی محصولات شرکت با استقبال خوبی مواجه شدند، که این خود نوید دهنده موفقیتهای آتی این شرکت در منطقه میباشد.

پس از بازدید از نمایشگاه درب وپنجرهی شیراز، کارشناسان شرکت ERPEN به درخواست تولید کنندگان در پی مذاکرات انجام شده با شرکت های سازنده درب وپنجره دراولین نمایشگاه درب و پنجره اصفهان سفری را نیز به این شهر ترتیب دادند.

از انجا که اصفهان یکی از قطب های صنعتی ایران می باشد و در زمینه ی پتروشیمی و  PVC پیشرفت قابل ملاحظه ای در سطح کشور داشته است. بستر بسیار مناسبی جهت برقراری مناسبات کاری بین شرکت ERPEN وسایر شرکت های فعال در حوزه UPVC می باشد.

ماحصل این بازدید از دیدگاه کارشناسان به این صورت عنوان شد که اکثریت شرکت ها پروفیلERPENرا با کیفیت و مناسب شرایط اب وهوای ایران دانستند. وابراز امیدواری کردند که در آینده نزدیک بسیاری از بزرگان تولید کننده درب و پنجره UPVC ایران این برند جهانی را در سبد محصولات خود قرار دهند.

 

 


ثبت نظر

ارسال