تحسین ویستابست توسط انجمن در و پنجره UPVC

پنجره ایرانیان: اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران پس از بازدید از قسمت‌های مختلف گروه صنعتی ویستابست، مدیریت،نیروی انسانی و کیفیت محصول ویستابست را تحسین کردند.
  • جمعه 7 آذر 1393 ساعت 19:36

به گزارش پنجره ایرانیان، اعضای هیات مدیره انجمن در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان که مشروح آن را در شماره آینده نشریه منتشر خواهد شد، از عملکرد مدیریتی، سطح دانش و مهارت نیروی انسانی و کیفیت محصولات، تنوع مقاطع پروفیل، آزمایشگاه، انبار پروفیل و البته مواد اولیه ویستابست را قابل تحسین دانستند و تاکید کردند که ویستابست یکی از رقبای جدی تولیدکنندگان پروفیل یوپی‌وی‌سی نه فقط در داخل ایران که در صورت حمایت از سوی دولت و دستگاه‌های متولی حمایت از تولید صنعتی در سطح منطقه و جهان به شمار می‌رود. گفتنی است گفتگوی پنجره ایرانیان با اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران چند روز پس از بازدید ایشان انجام شده و نظرات دریافتی بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی از سوی گروه صنعتی ویستابست منتشر خواهد شد. همچنین گزارش ویژه پنجره ایرانیان از این بازدید یکروزه هم در شماره آینده پنجره ایرانیان منتشر می‌شود. اما خبر رسمی دریافتی ویستابست از این بازدید را بخوانید . عکس‌ها از روابط‌ عمومی ویستابست دریافت شده و گزارش تصویری اختصاصی پنجره ایرانیان هم البته در شماره دیماه دیدن دارد.

به گزارش واحد روابط عمومی و رویدادهای ویستا بست: هیئت 5 نفره اعضاء هیئت مدیره انجمن سازندگان درب و پنجره (یوپی وی سی) متشکل از آقایان مهندس معتضدی، مهندس ابن الرضا ، مهندس دستمالچی ، مهندس جلالی پور و مهندس عزیزی در مورخ 20 آبانماه با حضور خود در کارخانه ویستابست از روند تولید این کارخانه دیدار نمودند. در این بازدید آقایان شیری و کربلائی، مدیر عامل و سردبیر محترم نشریه پنجره ایرانیان این عزیزان را همراهی می کردند. در ابتدای مراسم با خوش آمد گویی مدیر عامل محترم جناب آقای محمود صداقت، استقبال مدیران و پرسنل اداری و فنی کارخانه از میهمانان، ایشان این بازدید را نقطه آغاز همکاری های متقابل و گسترش روابط بین دو صنعت اعلام نمودند.
طی این بازدید جناب آقای مهندس موسوی قائم مقام مدیر کارخانه ویستابست در تشریح روند شروع تولید محصولات کارخانه و معرفی واحدهای تولیدی و اداری از آغاز تا امروز، به صورت تصویری برای میهمانان پرداخت. در پایان صحبتهای وی، به همراهی مدیر عامل ویستابست و پیوستن ریاست هیئت مدیره جناب آقای محمد جواد اقدامیان و توضیحات فنی جناب آقای مهندس زندی نژاد مدیریت تولید، شروع به بازدید از بخشهای مختلف کردند. از جمله واحدهای بازدید شده از سوی میهمانان می‌توان به ، سالن میکس، خطوط تولید، انبار ها و آزمایشگاه اشاره کرد. درادامه پس از صرف ناهار و اتمام بازدید، هیئت بازدید کننده از جهات مخلتف اعم از نظم حاکم بر سازمان، تامین و انبارش مواد اولیه و محصول در حدی که مصرف کننده احساس امنیت نماید ابراز خرسندی کردند.


ثبت نظر

ارسال