رتبه‌بندی تولیدکنندگان در و پنجره، نظر شما چیست؟

پنجره ایرانیان با همکاری انجمن در و پنجره یوپی‌وی‌سی، اقدام به نظرسنجی آنلاین درباره رتبه‌بندی کارگاه‌ها و شرکت‌های تولید و مونتاژ در و پنجره یو.پی.وی.سی کرده و شما می‌توانید نظر و پیشنهاد خود را با تکمیل فرم زیر اعلام فرمایید.
  • جمعه 7 آذر 1393 ساعت 17:36

انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران تصمیم دارد تا با نظرخواهی از تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی اقدام به رتبه‌بندی کارگاه‌های تولید در و پنجره کند. به گفته وحید جلالی‌پور، دبیر انجمن، هدف از این تصمیم، تعیین استانداردهایی برای تولید و مونتاژ و نصب در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی است تا حقوق مصرف‌کنندگان نهایی رعایت شود.

وی در گفتگوی کوتاه با پنجره ایرانیان تاکید کرد: در رتبه‌بندی کارگاه‌ها و واحدهای تولید و مونتاژ در و پنجره یو.پی.وی.سی به هیچ عنوان اندازه شرکت‌ها یا معیارهایی نظیر آن ملاک عمل قرار نخواهد گرفت و هدف انجمن تعیین چارچوب‌ها و معیارهایی خواهد بود که نشان می‌دهد یک در و پنجره استاندارد باید دارای چه استانداردها و معیارهایی باشد و بر اساس آن اقدام به رتبه‌بندی خواهد شد.

دبیر انجمن کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی ایران از همه فعالان صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران خواسته است تا با ارائه نظرات و پیشنهادهای کارشناسی و انتقال تجربیات خود به این نهاد صنفی یاری رسانند.

پنجره ایرانیان با همکاری انجمن یادشده، اقدام به نظرسنجی آنلاین درباره رتبه‌بندی کارگاه‌ها و شرکت‌های تولید و مونتاژ در و پنجره یو.پی.وی.سی کرده و شما می‌توانید نظر و پیشنهاد خود را با تکمیل فرم زیر اعلام فرمایید. تاکید می‌شود نظرات و پیشنهادهای دریافتی به نام افراد و شرکت‌ها در همین صفحه منتشر خواهد شد.


نظرات

مسعود دولو

سلام ضمن تشکر از این اقدام یکی از مهمترین ملاک های ارزیابی سطح کارشناسی نیروی انسانی ، مخصوصا" تغداد افراد متخصص موجود در واحد های مدیریت ، فروش و فنی و تولید است و سابقه تجربی درجه دوم ملاک این ارزیابی باشد.

مسعود سخاوی

نظر خوبی است ولی ارزیابی باید حضوری و با پرسشنامه مشخص و بازدید حضوری بوسیله شخص ثالث مثل کارشناس پنجره ای ایرانیان انجام پذیرد متشکرم از حسن نیت شما!

نجفی

از آنجائیکه صنعت یو پی وی سی از اروپا به ایران آمده و در تبلیغات شرکت ها از نظر دقت و کیفیت به دستگاه های آلمانی اشاره می شود می توان استاندارد های رعایت شده در آن کشور را ملاک استاندارد برای اینجا قرار داد و اگر انشاءالله خواستید بهتر از آن ها عمل کنید با ارائه آنها خواسته های بیشتر مصرف کنندگان را جویا باشید. با تشکر

نوري

حركت خوبي است به شرط اينكه درست برنامه ريزي واجراشودودراين رتبه بندي به همه شركتها به يك چشم نگاه شود،

بهمن موسوی

پارامتر های رتبه بندی زیاد است اما برای آنکه نظر همه جلب شود باید همه آنها را در یک جدول رتبه بندی کیفی لحاظ کرد. در این میان وجود یک شخص حرفه ای بیطرف برای رتبه بندی شرکت ها ضروری به نظر می رسد. پارامتر ها:سابقه-استاندارد های داخلی خارجی ملی-روش ها-مواد اولیه-ماشین آلات-فرایند های تحویل-وجهه صنعتی ,....است که نوع امتیاز دهی غیر یکسان پاسخگوی آن می باشد.

عاشوری پناه

ضمن تشکر وقدر دانی از نظرات دوستان وپنجره ایرانیان .ایده خوبی است اما در صورتی این ایده به نتیجه میرسد که کارشناسی دقیق با کمک افراد متخصص در این حرفه انجام گیرد.

جعفرى

به نظر بنده مي تواندبسيارمفيدباشد.

رازانی

چنانچه درست اجرا شودو به پارامترهای صحیح و موثری نمره دهی گردد می تواند مفید باشد ، لیکن ارزیابی منصفانه و پرهیز از ایجاد رانت و فساد در سیستم از نکات مهم و قابل توجه در راه اندازی چنین ساز و کاری است

سید حمیدرضا بحرانی

سلام.به نظر من دو معیار های اصلی برای مشتری کیفیت و برخورد من تولید کننده هست.نه اینکه من چند تا نیرو دارم یا چند سال سابقه دارم.پس باید معیار های رتبه بندی هم براین اساس باید باشد.

بهرام رحیمی

سلام.باتشکر از پنجره ایرانیان که گام بلندی در راستای کیفیت نهاده اند. به نظر بنده بایستی تمامی تولید کنندگان فرم نظر سنجی اینترنتی داشته باشند که مستقیما به پنجره ایرانیان انتقال یابد که میزان رضایت مشتری در آن مشخص شود و جهت جلوگیری از تخلفات نام پروژه و کد رهگیری نیز داشته باشند.در این صورت می توان رتبه هر تولید کننده را از خود مشتری ها بدست بیاوریم.

وحید باغ شیخی

با سلام وسپاس فراوان از پنجره ایرانیان در صنایع مختلف چنین رتبه بندی بصورت نسبی انجام گرفته است و صنعت پنجره هم نیاز به چنین رتبه بندی دارد.بااحترام به نظرات دوستان،یکی از معیارها میتواند رضایتمندی مشتریان بعد از حداقل ۳سال باشد.

مهرزاد

سلام با تشکر از پنجره ایرانیان در صنعت تولید پنجره های upvc متاسفانه به کیفیت زیاد دقت نمی کنند فقط وکسانی در این بخش فعالیت می کنند که اطلاعات کافی ندارند .

ثبت نظر

ارسال