حضور KALE در نمایشگاه صنعت ساختمان آلمان

پنجره ایرانیان: شرکت KALE و نوید تجارت ارسام در نمایشگاه صنعت ساختمان مونیخ آلمان شرکت می‌کند و از تازه‌ترین محصولات و یراق‌آلات این شرکت رونمایی خواهد شد.
  • جمعه 7 آذر 1393 ساعت 19:0

 به گزارش پنجره ایرانیان‌ شرکت‌KALE و نوید‌تجارت‌ارسام شما را به بازدید‌از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان BAU مونیخ‌–‌آلمان از تاریخ 29 دیماه لغایت 4 بهمن ماه 1393 سالن C4  غرفه330 دعوت می‌نماید.

 

 

 گفتنی است نمایشگاه BAU‌مونیخ آلمان از پیشرفته‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی جهان محسوب می‌شود و شرکت‌های معتبر بین‌المللی با حضور در این نمایشگاه از آخرین کالاها و خدمات خود رونمایی خواهند کرد. شعار  نمایشگاه BAU 2015، «ساختمان‌های آینده» THE FUTURE OF BUILDING است و معتبرترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت ساختمان جهان در این نمایشگاه با عرضه محصولات خود به رقابت خواهند پرداخت.

برای اطلاع از محصولات و خدمات شرکت KALE و نوید تجارت ارسام اینجا کلیک کنید. همچنین برای مطالعه آخرین خبرهای شرکت می‌توانید اینجا کلیک نمایید.

گفتنی‌ است مقّر اصلی گروه KALE ( Kapi Pencere Sistemleri Pazarlama ve Ticaret A.S)، در استانبول ترکیه و در فضایی به وسعت 40000 متر مربع ایجاد گردیده است، اینجا مکانی است که ما از سال 1953 جهت ایجاد امنیت و آرامش بنا نهاده‌ایم. در تمام مراحل تولید از تهیه مواد اولیه تا طراحی و ساخت محصول نهایی، رویکرد و جهت‌گیری اصلی ما کیفیت، امنیت و آرامش بخشیدن به مشتریان‌مان است. ما نقش کلیدی در امنیت و آرامش بخشیدن در دنیا ایفا کرده‌ایم. استانداردهای کیفی همواره راهنمای ما را در یافتن راه‌حل‌های ابتکاری بوده‌اند. تجربه، دانش فنی تولید که مهندسین ما در طول 60 سال گذشته برای توسعه محصولات کسب کرده‌اند، زمینه‌ساز خلق محصولات ما می‌باشند. خلق محصولاتی که دوام و کیفیت بالا از مشخصات اصلی آن‌ها می‌باشند. به این ترتیب ما به یکی از برترین تولید کنندگان یراق‌آلات uPVC و Alumium تبدیل شده‌ایم. شبکه گسترده بین‌المللی KALE این امکان را داده که بتوانیم نیازهای میلیون‌ها مشتری خود را پاسخگو باشیم. تجربه، تخصص و آگاهی از نیازهای مشتریان، در بیش از 100 کشور دنیا که مردم به پنجره نیاز دارند، ما فضای مناسب امنیت و آرامش آنان را خلق نموده‌ایم.


ثبت نظر

ارسال