در گفتگوی ویژه با مدیرعامل و مدیر فروش بازرگانی شرکت اعلام شد

بازرگانی سبحان؛ پاسخ شایسته به نیاز تولیدکنندگان پنجره

شرکت بازرگانی سبحان با مدیریت درخشان مهندس سمیع‌پور و مدیریت پرتلاش فروش آقای محمدرضا بنادکوکی، در مدت 4 سال فعالیت خود موفق شده کارنامه تحسین‌شده‌ای از خود به جای بگذارد تا آنجا که نمایندگی فروش و عرضه پروفیل، یراق‌آلات و دیگر ملزومات در و پنجره‌ را از شرکت‌های معتبر به دست آورد.
  • شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 14:2

سبد متنوع و کامل شرکت بازرگانی سبحان به واقع پاسخ شایسته به نیاز تولیدکنندگان در و پنجره ایران محسوب می‌شود پیشگامان عرصه تولید و مونتاژ در و پنجره به مدد حمایت‌ها و پشتبانی مدیران بازرگانی سبحان، از بابت کیفیت محصول نهایی خود و تحویل به موقع سفارشات آسوده خاطر باشند. مهندس سمیع‌پور در گفتگوی با پنجره ایرانیان می‌گوید: سیاست‌های تجاری و بازرگانی شرکت سبحان در عرضه محصولات و خدمات به مشتریان بر پایه صداقت، انتخاب و ارائه کالا و محصولات به طور کامل با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارائه خدمات مطلوب توسط پرسنل فعال و پویای این مجموعه بوده به نحوی که مشتریان با مراجعه به بازرگانی تمامی نیازهای مورد نظر خود را برطرف کرده و رضایت کامل را از تمامی خدمات این مجموعه داشته باشند. البته این فعال شناخته‌شده صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران هشدار می‌دهد که بزرگترین تهدید و چالش، حضور افراد ناآگاه و غیرفنی در این صنعت است که با تولید ناصحیح از جمله استفاده از پروفیل ضایعاتی، گالوانیزه با ضخامت پایین‌تر از حد مجاز، یراق‌آلات نامرغوب، عدم استفاده از گاز آرگون و استفاده از چسب‌های نامرغوب و غیراستاندارد در دوجداره کردن شیشه‌ها، جوش نامرغوب، تمیز کردن نادرست گوشه‌های جوش خورده توسط ماشین‌های غیر استاندارد، عدم کیفیت در مونتاژ درب و پنجره و درنهایت نصب نادرست پنجره مصرف‌کنندگان نهایی را نسبت به صنعت درب و پنجره یوپی‌وی‌سی بدبین کرده‌اند. گفتگوی صریح پنجره ایرانیان را با مدیریت عامل و مدیر فروش شرکت بازرگانی سبحان را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید:

  •  شرکت بازرگانی سبحان چه کالاها و خدماتی را به فعالان صنعت در و پنجره ایران عرضه می‌کند؟

شرکت بازرگانی سبحان که از سال 1389 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده‌است، هم‌ اکنون نماینده فروش پروفیل یوپی‌وی‌سی با برندهای VistaBest و ABI و نمایندگی فروش یراق‌آلات با برندهای Roto آلمان و VHS ترکیه را در اختیار دارد. همچنین فروش ملزومات شیشه، انواع اسپیسرها، گوشه‌ها، زیرشیشه‌ها و چسب پلی‌سولفاید با برند Nedex ترکیه و نیز در زمینه تولید و مقاطع گالوانیزه جهت پروفیل‌های مختلف شرکت بازرگانی سبحان فعالیت دارد.

  •  اما دامنه محصولات و خدمات بازرگانی سبحان محدود به نمایندگی فروش پروفیل و یراق‌آلات نمی‌شود؟

بله همین طور است، مجموعه بازرگانی سبحان با دارا بودن خط تولید گسکت و لاستیک توانایی تولید انواع مقاطع گسکت برای پروفیل‌های متفاوت را دارد. همچنین دستگاه‌های برش، جوش، تمیزکن، مولیون زن و کپی فرز، ماشین‌آلات تولید شیشه دوجداره، انواع شیشه سکوریت، لمینیت و پردازش شیشه را جهت تولید درب و پنجره با برند Yilmaz در اختیار داریم و در سبد محصولات بازرگانی سبحان می‌توان ملزومات توری‌های پلیسه و رولینگ را نیز به طور کامل جستجو کرد. افزون بر اینها، نمایندگی فروش چسب‌های سیلیکون ماستیک در رنگ‌های مختلف با کیفیت بالا با برند NST و فروش انواع ابزارآلات کارگاهی و نصب درب و پنجره از دیگر خدمات ارائه شده به مشتریان عزیز بازرگانی سبحان می باشد.

  •  به عنوان یک شرکت فعال در زمینه عرضه کالاها و خدمات این صنعت، چه ملاک‌هایی باید از سوی تولیدکنندگان در انتخاب کالاها و خدمات مورد نیاز خود لحاظ شود؟

مهمترین ملاک و معیار در انتخاب کالاو خدمات، کیفیت کالای انتخابی توسط تولیدکنندگان بوده که البته توجه به برند کالا و تعداد سال‌های حضور یک محصول در بازار به سبب بازخوردها و رفع عیوب محصولات و ضمانت‌نامه‌ها و خدمات پس از فروش این امر میسر خواهد بود.

  •  شرکت بازرگانی سبحان نمایندگی کدام پروفیل را برعهده دارد و ملاک انتخاب پروفیل‌های یادشده چه بوده است؟

بازرگانی سبحان نمایندگی فروش پروفیل‌های VistaBest و ABI را دارد که با توجه به تقاضای مشتریان و درنظر گرفتن کیفیت و مدیریت و کادر مجرب این مجموعه‌ها، پروفیل VistaBest و پروفیل ABI را با بالاترین کیفیت عرضه می‌دارد.

  •  عمده شرکت‌ها و تولیدکنندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی در انتخاب پروفیل چه مواردی را جدی می‌گیرند و فکر می‌کنید تا چه میزان قیمت پروفیل ملاک اول انتخاب است تا کیفیت آن؟

عمده معیارهای انتخاب پروفیل توسط تولیدکنندگان درب و پنجره یوپی‌وی‌سی، کیفیت و کمیت و قیمت از لحاظ تعداد کانال‌ها، استقامت پروفیل برمبنای ضمانت دیواره‌های پروفیل است؛ البته اکثر مشتریان قیمت را مدنظر قرار می‌دهند.

  •  بازرگانی سبحان نمایندگی کدام برند در زمینه یراق‌آلات را عهده دارد و در معرفی یراق‌آلات به مشتریان خود، بیشتر چه مزیت‌هایی را در اولویت قرار می‌دهید؟

بازرگانی سبحان نمایندگی یراق‌آلات Roto آلمان و Vhs ترکیه بوده که توجه به کیفیت محصول و اصل بودن کالا، ضمانت نامه‌ها و خدمات پس از فروش و همچنین تکمیل بودن ست‌های یراق جهت حالت‌های مختلف بازشو برای پنجره‌ها و در دسترس بودن همیشگی این یراق‌ها، مد نظر بوده و این مزایا را در اولویت انتخاب و ارائه و معرفی این یراق‌آلات به مشتریان قرارداده است.

  •  سیاست تجاری بازرگانی سبحان در عرضه محصولات و کالا و خدمات به مشتریان بر چه اصولی استوار است؟

سیاست‌های تجاری بازرگانی سبحان در عرضه محصولات و خدمات به مشتریان بر پایه صداقت، انتخاب و ارائه کالا و محصولات به طور کامل با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارائه خدمات مطلوب توسط پرسنل فعال و پویایی این مجموعه بوده به نحوی که مشتریان با مراجعه به بازرگانی تمامی نیازهای مورد نظر خود را برطرف کرده و رضایت کامل را از تمامی خدمات این مجموعه داشته باشند.

  •  تا چه میزان در بازرگانی سبحان صدای مشتریان شنیده می‌شود و به حقوق مشتریان اهمیت می‌دهید؟

 ما براین امر اعتقاد راسخ داریم که فروش پایان معامله نیست بلکه آغاز تعهدات از سوی ماست، لذا در جهت برآورده شدن این امر تمامی تلاش خود را در جهت رضایت تمامی مشتریان در همه موارد به عمل می‌آوریم.

  •  به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه و خوشنام، تا چه اندازه به مشتریان خود مشاوره‌های فنی و تخصصی برای انتخاب گزینه بهتر می‌دهید؟

این مجموعه تلاش دارد در جهت رفع مشکلات مشتریان عزیز با به کارگیری کارشناسان زبده و ارائه مشاوره و کلاس‌های آموزشی، بنابه درخواست مشتریان تا رفع کامل نیاز آنها خدمات لازم و کافی را ارائه دهد.

  •  دایره فعالیت شرکت بازرگانی سبحان تا کجاست و آیا در سراسر کشور فعالیت دارید یا اینکه به استان و یا چند استان خاص محدود می‌شود؟

درراستای بازاریابی منطقه‌ای تلاش کرده‌ایم  با به کارگیری کارشناس فروش مجرب ویژه شهرستان‌ها و راه‌اندازی سایت فروش، دایره فعالیت خود را در سراسر کشور گسترش دهیم، اما باید خاطر نشان کرد که فروش برخی کالاها منحصراً نمایندگی استان البرز را در برمی گیرد.

  •  محصولات شرکت بازرگانی سبحان از جمله گسکت‌ها، چسب‌ها و ورق‌های تقویتی گالوانیزه و ملزومات توری دارای چه مزیت‌ها و برتری‌هایی نسبت به دیگر برندها و محصولات شرکت‌های دیگر است؟

در مورد کلیه محصولات وارداتی و تولیدی بازرگانی سبحان با در نظرگرفتن بالاترین کیفیت مواد اولیه و پایین‌آوردن هزینه‌های تولیدی کالایی مرغوب با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌دارد.

  •  زمان پاسخ‌گویی به سفارشات مشتریان بازرگانی سبحان به چه صورت است و ظرف چه مدت زمانی به سفارشات پاسخ می‌دهید؟

البته نظر مشتریان در این مورد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ما نیز تلاش نموده‌ایم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سفارشات مشتریان پاسخ شایسته بدهیم.

  •  شرکت بازرگانی سبحان در پذیرش نمایندگی محصولات شرکت‌ها و برندها تا چه اندازه به کیفیت فنی و گواهینامه‌ها و استانداردها دقت به خرج می‌دهد تا حقوق مشتریان در نتیجه ارائه خدمات فنی و پس از فروش رعایت شود؟

بازرگانی سبحان در پذیرش نمایندگی محصولات شرکت‌ها با برندهای مختلف به کیفیت فنی و گواهینامه‌ها و استانداردهای کالای مورد نیاز مشتریان اهمیت ویژه‌ای داده و سعی برآن داشته که در جهت ارائه خدمات فنی و پس از فروش به مشتریان محصولی با کیفیت بالا با رعایت کلیه استانداردهای فنی ارائه دهد.

  •  بازرگانی سبحان در ارائه و معرفی ماشین‌آلات در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران به چه نحوی عمل می‌کند؟

بازرگانی سبحان با توجه به اینکه نمایندگی انحصاری استان تهران و البرز را دارا است، معرفی انواع ماشین‌آلات درب و پنجره یوپی‌وی‌سی وآلومینیوم، شیشه‌های دو و سه جداره و انواع شیشه‌های سکوریت و لمینیت و پردازش شیشه با برند Yilmaz را از طریق مجلات درب و پنجره و همچنین سایت بازرگانی سبحان به مشتریان ارائه و معرفی می‌نماید.

  •  برنامه آینده بازرگانی سبحان برای گسترش دایره فعالیت خود چیست و شرکت ها و تولیدکنندگانی که بخواهند با این شرکت همکاری داشته باشند، باید به چه نحوی عمل کنند؟

همانطور که عرض کردم بازرگانی سبحان با به کارگیری کارشناسان زبده و اضافه کردن نیروی کاری ماهر و تامین و ارائه محصولات با کیفیت بالا ظرفیت بالایی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان حتی در زمان شرایط بحرانی بازار را دارا می‌باشد

  •  فکر می‌کنید بزرگترین تهدید و چالش پیش روی صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران چیست؟

بزرگترین تهدید و چالش، حضور افراد ناآگاه و غیرفنی در این صنعت است که با تولید ناصحیح از جمله استفاده از پروفیل ضایعاتی، گالوانیزه با ضخامت پایین‌تر از حد مجاز، یراق‌آلات نامرغوب، عدم استفاده از گاز آرگون و استفاده از چسب‌های نامرغوب و غیراستاندارد در دوجداره کردن شیشه‌ها، جوش نامرغوب، تمیز کردن نادرست گوشه‌های جوش خورده توسط ماشین‌های غیر استاندارد، عدم کیفیت در مونتاژ درب و پنجره و درنهایت نصب نادرست پنجره مصرف‌کنندگان نهایی را نسبت به صنعت درب و پنجره یوپی‌وی‌سی بدبین نموده است.

  •  سخن شما با مشتریان بازرگانی سبحان و تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران؟

بازرگانی سبحان درجهت پیشبرد اهداف والای خود نسبت به ارائه خدمات به مشتریان تمامی تلاش خود را خواهد داشت در این راستا نیز از مشتریان عزیز تقاضای ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده در جهت پیشرفت این مجموعه را داریم.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 82، مردادماه 1393

 

 

ثبت نظر

ارسال