افتتاح شعبه دوم صنایع یو.پی.وی.سی سالاری نماینده وین‌تک و پلاس پن

پنجره ایرانیان؛ مراسم افتتاح شعبه دوم صنایع یو.پی.وی.سی سالاری نماینده پروفیل دوجداره وین‌تک و پلاس‌پن در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.
  • چهارشنبه 6 شهریور 1398 ساعت 13:57

مراسم افتتاح شعبه دوم صنایع یو.پی.وی.سی سالاری به‌منظور حمایت از تولید داخلی و با حضور دکتر حاتمی، معاونت محترم استانداری کرمانشاه، مهندس زرگر و مهندس مرادی مدیران شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک)، مهندس قدرت، مدیرعامل شرکت کیمیا صنعت شیما، مهندس تقی‌زاد، مدیرعامل شرکت هونام ابزار (یراق‌آلات آکادو)، مهندس سعادتی، مدیریت آپ چشم سوم و جمعی از مسئولان و صاحبان این صنعت و هنرمند طنزپرداز حمید ماهی‏صفت در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد مهندس سالاری مدیرعامل صنایع یو.پی.وی.سی سالاری ضمن خیرمقدم اظهار داشت: بیش از 33 درصد از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق دروپنجره‌هاست به‌خصوص در منطقه کوهستانی کرمانشاه که تغییرات آب و هوایی مدام در نوسان است. در این خصوص، سیستم دروپنجره وین‌تک علاوه بر زیبایی و ظرافت‌های ظاهری، دارای مزیت‌های بسیاری است. این پروفیل دارای گواهینامه RAL آلمان بوده و با برخورداری از پشتیبانی بیمه ایران می‌تواند موجبات آسایش در هر ساختمانی را فراهم کند.

مهندس سالاری در ادامه افزود: تولید دروپنجره دوجداره مجموعه سالاری با بیش از ده سال سابقه در استان کرمانشاه و استان‌های هم‌جوار توانسته است بیشترین ساختمان‌های این شهر را به خود اختصاص دهد و پروژه‌های فراوانی را اجرا و تولید کند.

وی گفت: امید است با رعایت تمامی موارد گفته‌شده و رعایت استاندارد جهانی بتوانیم هدیه‌ای هرچند کوچک در قالب کیفیت بالای محصولات تقدیم مشتریان خود کنیم.

وی ادامه داد: اگر خرید کالای ایرانی در جامعه ترویج پیدا کند و به فرهنگ عمومی تبدیل شود باعث افزایش انگیزه در تولیدکننده و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد بیکار جامعه می‌شود و اینجاست که تقاضا به‌جای رفتن به سمت کالاهای وارداتی به‌سوی کالاهای داخلی سوق داده می‌شود.

برای دیدن فایل کامل پی‌دی‌اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 143 - شهریور 98

 


ثبت نظر

ارسال