بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از مجموعه وین‌تک

  • چهارشنبه 5 شهریور 1398 ساعت 13:51

گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین‏تک)، شناخته‏شده‏ترین واحد تولیدکننده پروفیل‌ یو.پی.وی.سی در کشور به‌شمار می‌آید که در حال حاضر دارای  16 خط فعال اکسترودر با برند  KRAUSS MAFFEI آلمان بوده که تا پایان نیمه اول سال 1398 با مونتاژ و راه‏اندازی8 خط اکسترودر از همین برند، با 24 خط به‏عنوان بزرگترین تولیدکننده پروفیل‌های یو.پی.وی.سی ایران به فعالیت خود ادامه خواهد داد. محصولات این مجموعه علاوه بر تامین نیازهای بازار داخل، به سایر کشورها نیز صادر می‏شود.

گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین‏تک) از ابتدای شروع فعالیت خود تا به امروز، در حال توسعه و گسترش محصولات و خدمات بوده و سالانه با افزایش سرمایه‏گذاری و توسعه زیرساخت‏های تولیدی و صنعتی و با تلاش مدیران و کارکنان خود همواره پیشرفت‏های قابل توجهی داشته است. از جمله پیشرفت‏های این مجموعه می‏توان به تاسیس کارخانه تولید پانل‌های هایگلاس (HighGloss)، کارخانه تولید درهای داخلی، همچنین به‏روزرسانی و استقرار خطوط جدید در تولید پروفیل‏های یو.پی.وی.سی و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن اشاره کرد. البته پیشرفت‏های این مجموعه را باید فراتر از بخش‏های فنی و تولید ببینیم؛ چراکه دستیابی به بازارهای جهانی را نیز می‏توان در زمره دستاوردهای این مجموعه­ موفق برشمرد. محصولات وین‌تک در حال حاضر در جایگاهی قرار دارد که علاوه بر تامین نیاز بخش اعظم بازار داخلی، به کشورهای مختلفی از جمله افغانستان، عراق، امارات متحده عربی، تاجیکستان، قرقیزستان و سوریه نیز صادر می‌شود.

روز شنبه 19 مرداد ماه  1398، سرکار خانم مهندس نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، به همراه هیاتی عالی‏رتبه از گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین‏تک) بازدید کرد. شاید بتوان این بازدید را در نوع خود در صنعت یو.پی.وی.سی کشورمان بی‏سابقه برشمرد که البته نشان از پیشگامی وین‏تک در این صنعت دارد. گروه خبری پنجره ایرانیان نیز به همراه خبرنگاران سایر رسانه‏ها و جراید، در این برنامه حضور داشتند. در ادامه، نظر شما را به گزارش مختصری از این بازید جلب می­کنیم:

برای دیدن فایل کامل پی‌دی‌اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 143 - شهریور 98

 


ثبت نظر

ارسال