گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از:

بازدید معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت از مجموعه آهن و فولاد جهان

پنجره‌ایرانیان؛ دهم تیرماه دکتر سرقینی و مهندس مقیمی از کارخانه و توانمند‏های مجموعه آهن و فولاد جهان بازدید کردند.
  • شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 13:22

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، روز پنجشنبه 10 تیرماه 1398 مجموعه بزرگ آهن و فولاد جهان در تبریز میزبان دو تن از معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت بود. دکتر جعفر سرقینی، معاونت امور معادن و صنایع معدنی و مهندس فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع و هیات همراه در این روز مهمان سیروس همتیان مدیر عامل مجموعه آهن و فولاد بودند. موفقیت‏های مجموعه آهن و فولاد جهان در امر مهم کارآفرینی و نیز ایجاد فرصت‏های شغلی جدید یکی از دلایل انجام این سفر از سوی معاونان وزیر بود.

در این بازدید معاونان وزیر از بخش‏های مختلف این مجموعه تولیدی موفق دیدن کرده و از نزدیک با توانمند‏های این مرکز تولیدی آشنا شدند. همچنین در این سفر سایت جدید آهن و فولاد جهان نیز به‏صورت رسمی افتتاح شد. این سایت که در واقع بخشی از طرح توسعه این مجموعه محسوب می‏شود، تولیدات آهن و فولاد جهان را به میزان قابل توجهی افزایش داده و نیز فرصت‏های شغلی جدیدی را برای هموطنانمان در شهر اولین‏ها فراهم آورده است.

مدیرعامل آهن و فولاد جهان در این خصوص ضمن تاکید بر اهمیت طرح‏های توسعه در بقای یک مجموعه تولیدی به خبرنگار پنجره‌ایرانیان گفت: سازمان منظمی که در ساختار آهن و فولاد جهان شکل گرفته، به مدیریت مجموعه این توانایی را بخشیده تا پروژه‌های تحقیق و توسعه خود را همسو با استراتژی کسب و کار و با هدف بهینه‌سازی ارزش افزوده مدیریت کند.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 143 - شهریور 98

 


ثبت نظر

ارسال