گزارشی از برگزاری ضیافت هافمن در هتل اسپیناس پالاس تهران؛

دیدار با خانواده بزرگ هافمن

همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‏المللی دروپنجره تهران در تیرماه 1398، نشست خانواده بزرگ هافمن در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
  • شنبه 6 مهر 1398 ساعت 20:29

به گزارش خبرنگار پنجره‌‏ایرانیان، در این ضیافت که نمایندگان هافمن از سراسر کشور حضور داشتند، مهندس حمیدیه ضمن ایراد سخنان کوتاهی خبر خوشی را برای حضار اعلام داشت.

هافمن یکی از تولیدکنندگان مطرح پروفیل‌ یو.پی.وی.سی در کشور است که فعالیتش را از سال 1386 در شهرک سرمایه‌گذاری‌های خارجی تبریز آغاز کرد. این مجموعه که در زمینی به مساحت 18000 مترمربع با 8000 مترمربع فضای مسقف دایر شده است، دارای 9 خط اکسترودر با ظرفیت تولید سالیانه 17000 تن است. پروفیل هافمن یکی از متنوع‌ترین مقاطع پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی کشور است که با زنجیره‌ای از نمایندگی‌های فروش و مونتاژکاران حرفه‌ای تا دورترین نقاط کشور را پوشش می‌دهد. ارائه خدمات پس از فروش گسترده و سرعت عمل بالا در ارائه خدمات از دیگر نکات قابل‌توجه و افتخارات مجموعه بزرگ هافمن است که مدیران و نمایندگان این برند همواره بر آن اصرار می‌‏ورزند. شرکت هافمن و مدیرعامل آن حمایت از رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و حضور در فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه را ازجمله وظایف انسانی خود قلمداد کرده و همواره بر پرداختن به آن‌ها تاکید دارند. هافمن به‌عنوان حامی و پشتیبان همایش‌های کانون انبوه‌سازان سراسر کشور و بسیاری از همایش‌ها و کنفرانس‌های مرتبط با صنعت ساختمان فعال بوده و در این زمینه نیز سابقه درخشانی دارد. مجموعه هافمن علاوه بر داشتن استاندارد، گواهینامه و ضمانت‌نامه‌های معتبر ملی و بین‌المللی همواره جزو شرکت‌های برتر صنعتی است که در همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه می‌شود.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 142 -مرداد98

 


ثبت نظر

ارسال