در مراسم تجلیل از خیرین ستاد دیه آذربایجان شرقی

از مدیرعامل هافمن تجلیل شد

پنجره‌ایرانیان؛ هم‌زمان با مراسم چهلم درگذشت سید رضا مقیمی اصل، پدر صنعت آذربایجان و بزرگ‌خیّر ستاد دیه استان، در مراسمی با حضور رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و مدیرکل زندان‌ها و دبیر هیات امناء ستاد دیه استان، از خیّرین ستاد دیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
  • پنجشنبه 3 آبان 1397 ساعت 17:15

مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل خیّر و پرتلاش هافمن که همواره در فعالیت‌های انسان دوستانه حضور موثری داشته و در کنار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی هافمن بر وظیفه اجتماعی و فرهنگی این مجموعه صنعتی تاکید ویژه‌ای دارد در این مراسم حضور یافته و از وی نیز تجلیل به عمل آمد.

فعالیت های عام‌المنفعه هافمن درراستای وظایف فرهنگی و اجتماعی این مجموعه است

مدیرعامل مجموعه تولیدی و صنعتی هافمن حضور در فعالیت‌های عام‌المنفعه و حمایت از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را یکی از اصلی‌ترین وظایف کاری مجموعه خود تعریف کرده و تلاش می‌کند تا با تمام توان از این فعالیت‌ها حمایت کند. حضور خیرخواهانه در ستاد دیه استان آذربایجان شرقی و کمک به تامین مالی محکومین جرائم غیرعمد ازجمله برنامه‌هایی است که مهندس حمیدیه در این راستا برعهده‌گرفته و امیدوار است با این کار قدم کوچکی در راه کمک به نیازمندان و بازگشت این افراد به آغوش گرم خانواده‌ بردارد. خانواده بزرگ هافمن نیز در این کار همراه و همیار هم هستند و آرزو می‌کنند با همت و نیت خیر همه صنعتگران کشور به نقطه‌ای برسیم که دیگر زندانی وجود نداشته باشد که به خاطر عدم توانایی مالی در تامین جریمه و دیه در زندان و به‌دوراز خانواده به سر ببرد.

برای دیدن فایل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 133-آبان97

 


ثبت نظر

ارسال