هم‌زمان با حضور رئیس‌جمهور در تبریز؛

بازدید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از آخرین دستاوردهای وین‌تک

  • جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 12:53

وین‌تک یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدی پروفیل یو.پی.وی.سی کشور به شمار می‌آید که با بهره گرفتن از پیشرفته‌ترین فناوری‌های جهان همواره دستاوردهای قابل‌توجهی به ارمغان آورده است. مجموعه صنعتی وین‌تک از ابتدای شروع فعالیت خود، درحال‌توسعه و گسترش محصولات و خدمات بوده و سالانه با افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های تولیدی و صنعتی و با تلاش مدیران و پرسنل خود همواره پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است که تاسیس کارخانه­ی تولید پانل‌های High gloss و کارخانه­ی تولید در‌های داخلی و همچنین به‌روزرسانی و استقرار خطوط جدید در تولید پروفیل‌های یو.پی.وی.سی و تجهیز آزمایشگاه مدرن، تنها بخشی از پیشرفت‌های وین‌تک بوده است.

تولیدات مجموعه صنعتی وین‌تک درحال‌حاضر در جایگاهی قرار دارد که به‌غیراز برآورده ساختن بخش اعظم نیاز بازار داخلی، به کشورهای مختلفی ازجمله افغانستان، عراق، امارات متحده عربی، گرجستان، ترکمنستان و قزاقستان نیز صادر می‌شود.

در اردیبهشت‌ماه امسال و هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهوری، آقای دکتر روحانی به شهر تبریز که وزرای محترم دولت دوازدهم ایشان را همراهی می‌کردند، وزیر صنعت، معدن، تجارت جناب آقای دکتر شریعتمداری به نمایندگی از ریاست جمهوری از این مجموعه بازدید کرد. وی در این سفر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف وین‌تک و آشنایی با فناوری‌های پیشرفته و دستاوردهای این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولیدی پانل‌های High gloss در ایران را نیز افتتاح کرد.

بازدید دکتر شریعتمداری از وین‌تک فرصتی فراهم آورد تا ضمن ارائه گزارشی از این سفر مروری دوباره داشته باشیم بر فعالیت این مجموعه و آخرین دستاوردهای وین‌تک. در ادامه توجه شمارا به این گزارش جلب می‌کنیم:

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 128-خرداد97


ثبت نظر

ارسال