گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از گردهمایی بزرگ سیندژ با شعار:

«نگاهی نو، محصولی نو، پروفیل آلومینیوم سیندژ»

پنجره ایرانیان; گردهمایی بزرگ شرکت سیندژ به‌منظور رونمایی از محصول جدید «پروفیل آلومینیوم» سیندژ با حضور جمعی از فعالان صنعت در و پنجره و دیگر حوزه‌های بخش ساخت ‏ساز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
  • چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 12:9

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، نشست خانواده بزرگ سیندژ با حضور جمع کثیری از اهالی صنعت در و پنجره و دیگر حوزه‌های ساختمانی هم‌زمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران در شب 16 بهمن‌ماه 1396 برپا شد. در این گردهمایی پروفیل آلومینیوم به‌عنوان محصول جدید مجموعه سیندژ با شعار «نگاهی نو، محصولی نو، پروفیل آلومینیوم سیندژ» به صنعت در و پنجره ایران معرفی شد. سیندژ مطابق رسم سال‌های اخیر خود هم‌زمان با برپایی نمایشگاه در و پنجره تهران که بزرگ‌ترین رویداد این صنعت در کشور است از کلیه همکاران و فعالان صنعت در و پنجره دعوت به عمل می‌آورد تا در ضیافتی دوستانه شرکت کرده و اوقاتی را در کنار هم بگذرانند. در آخرین گردهمایی که جمع زیادی از همکاران سیندژ و صنعتگران عرصه یو.پی.وی.سی و آلومینیوم کشور حضور پررنگی داشتند، مدیران پرتلاش سیندژ خبرهای خوشی از محصولات جدید و طرح‌های توسعه‌ای مجموعه سیندژ به اطلاع حاضران رساندند.

 

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید

 

در آغاز این گردهمایی که در سالن زرین هتل پارسیان آزادی در جریان بود مجری برنامه ضمن خوشامدگویی به میهمانان از دکتر خطیبی، رئیس هیات مدیره سیندژ دعوت کرد تا برای ایراد سخن پشت تریبون قرار گیرد.

دکتر خطیبی، رئیس هیات‌ مدیره سیندژ به‌عنوان اولین سخنران پشت میز خطابه قرار گرفت و ضمن خوشامد گویی به حاضران سخنان کوتاهی ایراد کرد. دکتر خطیبی، با اشاره به فراز و نشیب‌های سال 96، از کلیه حاضران به ‏دلیل تداوم همکاری و تحمل مشکلات اقتصادی موجود در یک سال گذشته تشکر کرد.

رئیس هیات‌ مدیره سیندژ با اشاره به مشکلات همیشگی که فراروی صنعتگران و تولیدکنندگان وجود دارد گفت: امیدوارم با وجود همه ناملایمات و تنگناهایی که در کارها وجود دارد با تلاش و پشتکار همچون گذشته به روند روبه‌جلو ادامه دهیم و در این راه هیچ ناامیدی به خودمان راه ندهیم.

خطیبی با اشاره به کسالتی که سال گذشته با آن درگیر بود، افزود: همان‌طور که مستحضر هستید بنده سال گذشته با یک بیماری درگیر بودم ولی تلاش کردم این مشکل کمترین تاثیر را روی فعالیت مجموعه سیندژ بگذارد و چنان به خودم القا کردم که در راه این هدف والایی که برای خود تعریف کرده‌ام باید این ناملایمات را تحمل‌ کرده و باقدرت‌تر رو به آینده حرکت کنیم.

وی گفت: بنا به تجربه 50 ساله‌ای که در شاخه‌های مختلف تولید کسب کرده‌ام مانند حکیمی هستیم که اگرچه درد را می‌دانیم و برای این درد نسخه‌ای هم می‌پیچیم ولی گاهی برای درمان مشکل خودمان درمی‌مانیم! نکته اصلی بحث که سال پیش در همین گردهمایی مطرح کردم این بود که سال 96 دشوارترین سال از نظر منابع و مسائل کلان اقتصادی برای بخش تولید و همکاران ما خواهد بود.

خطیبی در ادامه اظهار کرد: دشواری‌ها و رکود شدیدی که بر اقتصاد و صنعت ما سایه افکنده اگرچه باعث نگرانی و به هم ریختن اعصاب می‌شود نکته مثبتی هم در خود دارد و روی دیگر سکه آن این است که باید شکرگزار بود که باوجود این شرایط ما همچنان سرپا ایستاده‌ایم و فعالیتمان را ادامه می‌دهیم. نکته مثبت دیگری که این شرایط برای ما و صنعت کشور در بر دارد این است که در شرایط دشوار و سخت مالی و اقتصادی بنگاه‌ها و مجموعه‌هایی که توان رقابتی و دانش فنی بالاتری دارند در عرصه می‌مانند و کسانی که این‌کاره نیستند هم کنار گذاشته می‌شوند؛ به تعبیری سره از ناسره و خالص از ناخالص جدا می‌شود. مهم‌ترین نکته مثبت این شرایط همین مسئله است که باید قدر آن را بدانیم و از آن به‌عنوان یک فرصت مناسب استفاده کنیم.

خطیبی در پایان خاطرنشان کرد: پس همه شمایی که در این جمع حضور دارید به خودتان ببالید که جزو مجموعه‌های خالص و نابی هستید که توانسته‌اید با درایت و فهم درست موقعیت و مدیریت صحیح مجموعه‌هایتان، از این شرایط صعب به‌سلامت عبور کنید و همچنان در این عرصه سرپا بمانید. ما باید برای بهتر شدن شرایط و به امید روزهای بهتر به تلاش و کوشش در کنار هم ادامه دهیم.

مهندس تاجیک، مدیرعامل گروه سیندژ ایرانیان، سخنران بعدی بود که با دعوت مجری و تشویق میهمانان پشت تریبون قرار گرفت.

مهندس تاجیک نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان، اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این مراسم با توجه به شعار «نگاهی نو، محصولی نو، پروفیل آلومینیوم سیندژ» رونمایی از پروفیل آلومینیوم به‌عنوان فعالیت و محصول جدید سیندژ است که امیدواریم این محصول جدید بتواند بخش قابل‌توجهی از نیاز بازار را تامین کرده و همکاران ما در سراسر کشور از این محصول بهره لازم را ببرند.

مدیرعامل سیندژ با اشاره به تلاش‌های این مجموعه در راستای ارتقاء سطح تولید و تنوع‌بخشی به سبد کالایی گفت: امیدوارم همکاری شما عزیزان با مجموعه سیندژ همچون سالیان گذشته مستدام و استوار باشد و ما نیز تلاش می‌کنیم تا با توسعه فناوری و ارتقاء کیفیت محصولاتمان، موجبات رضایت هرچه بیشتر شما و عموم مشتریان مجموعه بزرگ سیندژ را فراهم کنیم.

مهندس تاج‌الدینی، مدیر فروش بخش آلومینیوم سیندژ سخنران بعدی این نشست بود که با دعوت مجری برنامه به جایگاه آمد. تاج‌الدینی در خصوص معرفی سیستم‌های جدید آلومینیومی که سیندژ به‌تازگی تولید و به بازار عرضه کرده است گفت: سیستم‌هایی که سیندژ به تولید و عرضه آنها مبادرت کرده است جزو جدیدترین و به‌روزترین سیستم‌هایی هستند که در صنعت آلومینیوم کشور و حتی دنیا تولید می‌شوند. سیستم‌های نمای سیندژ که از تنوع محصولی بالایی نیز برخوردار هستند ازجمله محصولات قابل‌توجه ما به شمار می‌آیند که امیدواریم سهم قابل‌توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند.

مدیر فروش بخش آلومینیوم سیندژ گفت: از جمله دیگر سیستم‌های نمای سیندژ می‌توان به سیستم فریم‌لس، سیستم نمای درپوش‌دار، سیستم فیس‌کت، سیستم یونی‌تایز، سیستم یوچنل، سیستم اسکای لایت، سیستم رینت مورس (کرتین‌وال) و... اشاره کرد. سیندژ این آمادگی را دارد که نسبت به طراحی و تولید سیستم‌های جدید و خاصی که برای پروژه‌های خاص مورد نیاز باشد اقدام کند. همچنین آماده هر نوع همکاری با شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در زمینه مشاوره و اجرای صفر تا صد پروژه‌های بزرگ و بلندمرتبه است.

تاج‌الدینی در بخش بعدی به معرفی سیستم‌های در و پنجره سیندژ پرداخت و گفت: ازجمله سیستم‌های در و پنجره آلومینیومی سیندژ که در سبد محصولی ما قرار گرفته می‌توان به سیستم بازشوی 55 و 69، سیستم کشویی ترمال‌بریک 77، سیستم نرمال 60، سیستم تک‌ریل، سیستم زیرسازی و... اشاره کرد.

مدیر فروش بخش آلومینیوم سیندژ به کسب نمایندگی یک برند اسپانیایی اشاره کرد و افزود: مجموعه سیندژ در راستای تکمیل سبد کالایی اقدام به کسب نمایندگی برند این شرکت کرده است. این شرکت در زمینه تولید و عرضه نماهای آلومینیوم ـ کامپوزیتی فعالیت می‌کند.

تاج‌الدینی در پایان ابراز امیدواری کرد که سیستم‌های متنوع سیندژ که با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا تولید و عرضه می‌شوند جوابگوی نیاز بازار و مشتریان مجموعه سیندژ باشند.

پایان‌بخش این برنامه، ضیافت شام بود که با گپ و گفت همکاران سیندژ در فضایی دوستانه تا پاسی از شب ادامه یافت.

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 127-اردیبهشت 97


ثبت نظر

ارسال