همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‏ المللی در و پنجره تهران:

گردهمایی هلدینگ سیندژ برگزار شد

پنجره ایرانیان: هتل بزرگ استقلال تهران در تاریخ 4 بهمن 1394 میزبان گردهمایی بزرگ سیندژ بود.
  • چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 21:25

این نشست که با حضور جمعی از فعالان صنعت در و پنجره کشور و عزیزانی از دیگر حوزه ‏های مرتبط با صنعت ساخت‏ و ساز برگزار می شد، همزمان با هفتمین نمایشگاه بین ‏المللی و تخصصی در و پنجره تهران ترتیب یافته بود.اجرای نشست بزرگ سیندژ برعهده مجری توانای کشورمان، رضا رشیدپور بود و ایشان نیز به مدد هنر والای خود لحظات به‏ یادماندنی را برای شرکت‏ کنندگان این جلسه خلق کرد. در کنار اجرای هنرمندانه رضا رشیدپور، اجرای موسیقی ‏های زنده به این جلسه گرمای افزون ‏تری بخشیده بود.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

در این نشست که بیشتر با هدف تجدید دیدارها و داشتن لحظاتی خوش در کنار هم ترتیب یافته بود، برنامه سخنرانی چندانی پیش ‏بینی نشده و فقط دکتر خطیبی، رئیس هیئت مدیره سیندژ و مهندس تاجیک، مدیر عامل سیندژ، لحظات کوتاهی پشت تریبون قرار گرفته و به حضار و مهمانان خیرمقدم و خوشامد گفتند.
در ابتدای این جلسه دکتر خطیبی، رئیس هیئت مدیره سیندژ، به ایراد سخنان کوتاهی پرداخت. وی ضمن ابراز موفقیت برای صنعت یو.پی.وی.سی در سال آینده، از حضور همه مهمانان به‏ خاطر حضور در این جلسه تشکر و قدردانی کرد. در ادامه وی با اشاره به فراز و نشیب ‏های مختلف سال 1394، ضمن تبریک به تولیدکنندگانی که ضمن تحمل این شرایط نامطلوب، به فعالیت شرافتمندانه و تولید باکیفیت خود ادامه دادند، از همه این عزیزان به‏ خاطر تداوم همکاری و تحمل مشکلات اقتصادی موجود در یک سال گذشته تشکر کرد.
در ادامه مهندس تاجیک، مدیر عامل سیندژ، پشت تریبون قرار گرفت. وی نیز طی سخنانی کوتاه ضمن خوشامدگویی به کلیه مهمانان که با توجه به خستگی‏ های نمایشگاه، دعوت سیندژ برای شرکت در این نشست را پذیرفته ‏اند، در خصوص مراسم مختلفی که توسط سیندژ برگزار می‏ شود، توضیحاتی ارائه داد.
مهندس تاجیک در ادامه افزود: «هدف ما از برگزاری چنین مراسمی صرفا تجدید دیدارها و فراهم ساختن اوقاتی دلپذیر برای دوستان و همکاران ارجمند می ‏باشد؛ و غالبا مطالب فنی و تخصصی را به جلسات دیگری موکول می‏ کنیم.»
مدیر عامل سیندژ در توضیح جلسات فنی این شرکت، اظهار داشت: «سیندژ برای برقراری هماهنگی ‏های فنی و تخصصی با کلیه همکاران و نمایندگان خود در سراسر کشور برنامه‏ های دیگری را ترتیب داده است. این برنامه‏ ها شامل جلسات تخصصی و فنی متعددی می‏ شود که از ابتدای سال به ‏صورت استان به استان در دستور کار بوده و برگزار شده است. در این جلسات مسائل و مباحث فنی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‏ گیرند.»
در ادامه، دو گروه از هنرمندان کشورمان با اجرای موسیقی زنده، لحظات شاد و به ‏یادماندنی را برای حاضران آفریدند. همچنین در پایان مراسم، از مهمانان به صرف شام پذیرایی شد.

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 101و102 ــ اسفند 94


ثبت نظر

ارسال