استقبال بازدیدکنندگان از غرفه نشریه پنجره ایرانیان

  • دوشنبه 26 مرداد 1394

پانزدهمین نمایشگاه بین ‏المللی صنعت ساختمان تهران درحالی به پایان رسید که برخلاف سال‏ های گذشته با استقبال چندانی روبه ‏رو نشد. تبلیغات محدود، وجود رکود در صنعت ساختمان و نقایص ریز و درشتی را که در نحوه برگزاری این نمایشگاه به چشم می‏ خورد، می‏ توان از جمله دلایل کاهش شمار بازدیدکنندگان امسال این نمایشگاه برشمرد؛ و البته عموم غرفه‏ داران نیز نارضایتی خود را از شرایط حاکم بر نمایشگاه کتمان نمی ‏کردند.

 با این حال و برخلاف جریان کلی این نمایشگاه، و نیز برغم نامناسب بودن سالن استقرار غرفه نشریه پنجره ایرانیان، که تعدادی دیگر از فعالان صنعت دروپنجره نیز در آن حضور داشتند، غرفه نشریه پنجره ایرانیان شاهد حضور گرم و صمیمی فعالان صنعت در و پنجره بود. نشریه پنجره ایرانیان از اظهار لطف همه عزیزان بازدید کننده کمال سپاس را دارد.

 


نظرات

سارا تقی نژاد نمین

متاسفانه بی نظمی و عدم جانمایی درست و مناسب و همچنین راهنمای درست مدعوین به غرفه ها در سالنهای 14 و 15 به شدت مشاهده شد . اما نکته حائز اهمیت این است نشریه پنجره به دلیل ارتباط خوب و تنگاتنگ با مشتریان خود همواره مورد توجه می باشد و حتی دوری سالن و عدم جانمایی درست باعث نمی گردد که همکاران عزیز ما در این نشریه مورد توجه نباشند . امید موفقیت روزافزون را داریم توسعه سرمایه گذاری دارابی

ثبت نظر

ارسال