بازدید وزیر امور اقتصادی از مجموعه هافمن

پنجره‌ایرانیان؛ در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی، دکتر خاندوزی به همراه تیم ویژه مدیران وزارت اقتصاد و دارایی، از کارخانه گروه صنعتی هافمن بازدید کردند.
  • شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 13:43

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، پس از این بازدید که صبح روز جمعه ۱۹ خردادماه در محل کارخانه گروه صنعتی هافمن انجام شد، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و مدیران هافمن برگزار شد.

محمد حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن، ضمن تقدیر از حضور دکتر خاندوزی در هافمن، در بیاناتش به مشکلات و مسائل پیش‌آمده در روند تولید پرداخت و پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت مطرح کرد.

وی افزود، هافمن در سال‌های آتی طرح‌هایی در راستای توسعه و رشد این مجموعه در تمامی واحدهای تولیدی خود خواهد داشت.

علی انوری، قائم‌مقام گروه صنعتی هافمن، در ابتدای این جلسه تصریح کرد: گروه صنعتی هافمن در سال ۱۳۸۴ با چهار خط اکسترودر Gruber و ظرفیت تولید سالانه ۷۲۰۰ تن انواع پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی فعالیت خود را شروع کرد.

وی افزود: در راستای طرح توسعه هافمن، ۵ خط اکسترودر به خطوط تولید هافمن اضافه شد که ظرفیت تولید این مجموعه به ۱۶.۸۰۰ تن در سال افزایش پیدا کرد.

انوری خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ با توجه به افزایش تقاضا و نیاز بازار، اقدام به راه‌اندازی کارخانه دوم خود در شهرکرد کرد. این کارخانه با ۴ خط اکسترودر به مجموعه هافمن اضافه شد و ظرفیت تولید این مجموعه به ۲۵.۸۰۰ تن افزایش یافت.

 


ثبت نظر

ارسال