هافمن حامی رسمی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان

پنجره‌ایرانیان؛ نخستین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان با حمایت رسمی شرکت هافمن خردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شد.
  • شنبه 18 تیر 1401 ساعت 13:58

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از دنیای اقتصاد، در این اجلاس که با شرکت تعداد زیادی از بزرگان و تأثیرگذاران صنعت ساختمان اصفهان در ٢٤ و ٢٥ خردادماه ١٤٠١ برگزار شد تنی چند از مدیران عالی‌رتبۀ حوزه‌های شهری و ساختمانی ازجمله آقایان دکتر مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعۀ امور شهری و روستایی وزارت کشور، دکتر علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان، دکتر محمدمهدی حیدری، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به ایراد سخنرانی پرداختند و در ادامه با همراهی محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت به بازدید از غرفه هافمن پرداختند.

گروه صنعتی هافمن که یک گروه دانش‌بنیان در این حوزه است و امسال تولد هفده‌سالگی خود را جشن می‌گیرد، علاوه بر داشتن غرفۀ تخصصی، حامی این رویداد هم بود. در این مراسم مهندس آرمان وهاب‌زاده، مدیر بازاریابی و فروش این گروه، به نیابت از دکتر محمد حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن، به ایراد سخنانی کوتاه پرداخت.

در این اجلاس که به مدت دور روز برگزار شد بزرگان صنعت ساختمان اصفهان در پنل‌های مختلف به ارائۀ مباحث و نظراتشان و در غرفه‌هایی جداگانه به ارائۀ محصولاتشان پرداختند.


ثبت نظر

ارسال