تمدید اعتبار گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه مجتمع بوتیا صنعت

پنجره‌ایرانیان؛ مجتمع بوتیا صنعت موفق به تمدید اعتبار گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه این مجموعه شد.
  • دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 12:17

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی بوتیا، آزمایشگاه مجتمع بوتیا صنعت امکانات و ابزار مناسب و به‌روز در زمینه آزمایش مواد و محصولات در صنعت ساخت و تولید پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی، دروپنجره دوجداره یوپی‌وی‌سی و شیشه‌های دوجداره را داراست. این آزمایشگاه تخصصی آمادگی ارائه خدمات آزمایشگاهی به همکاران و مجموعه‌های فعال در صنعت دروپنجره کشور را دارد.

تایید صلاحیت ISO17025 تعیین‌کننده اﯾﻦ ﻣﻄﻠﺐ اﺳﺖ ﮐﻪ آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎه ﮐﺎر ﺧﻮد را به‌درستی و ﺑﺮ ﻃﺒﻖ اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎ و روش آزمون تعریف شده ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ‌دﻫﺪ. آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎه‌ﻫﺎی ﺧﻮب ﻧﺘﺎﯾﺞ ﻗﺎﺑﻞ دﻓﺎع اراﺋﻪ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ، داﺷﺘﻦ تأﯾﯿﺪ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﻌﻨﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺑﺮ اﺳﺎس ﯾﮏ اﺳﺘﺎﻧﺪارد شناخته‌شده ارائه می‌شود ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﯾﺎ ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﺤﯿﻂ ﺗﻐﯿﯿﺮ نمی‌کنند و ﻗﺎﺑﻞ دﻓﺎع اﺳﺖ.

اخذ گواهینامه ISO/IEC 17025 نشان‌دهنده تعهد ما در اجرای الزامات این استاندارد است و به‌عنوان یک گواهی حرفه‌‌ای، ما را قادر می‌سازد تا به شرکتی با مهارت فنی و ارائه‌دهنده داده‌های دقیق آزمون و کالیبراسیون تبدیل شویم و این مهارت را در ساخت و ارائه محصولات با استانداردهای بین‌المللی و در تراز پروفیل‌های روز دنیا برای تولید و عرضه دروپنجره دوجداره یوپی‌وی‌سی و شیشه دو و سه‌جداره به کار بگیریم.

گفتنی است، مجتمع بوتیا صنعت، تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی، در شهریورماه ۱۳۸۱ در شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان احداث شد. این مجموعه تولیدی صنعتی در خردادماه ۱۳۸۴ به بهره‌برداری آزمایشی رسید و تولید تجاری آن از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است.

 


ثبت نظر

ارسال