دیدار مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با آتش‌نشانان تبریزی

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آهن و فولاد جهان در مراسمی به مناسبت سالروز حادثه تلخ پلاسکو از آتش‌نشانان مستقر در ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی تبریز تقدیر کرد.
  • یکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت 4:23

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد جهان، سیروس همتیان در این مراسم با بیان اینکه پرسنل آتش‌نشانی نیروهای خدوم شهر هستند، گفت: این عزیزان برای نجات زندگی شهروندان، هراسی از به خطر انداختن جان خود ندارند.

وی با بیان اینکه تامین تجهیزات آتش‌نشانی هزینه‌بر است گفت: هم‌اکنون واحدهای صنعتی می‌توانند با همفکری و همراهی، تامین منابع مالی بخشی از تجهیزات موردنیاز آتش‌نشانان را بر عهده بگیرند.

همتیان با قدردانی از تلاش آتش‌پاد زبردست، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز در راستای ارتقاء عملیاتی آتش‌نشانی و توسعه ایمنی شهری تبریز، ادامه داد: هم‌اکنون شهرک صنعتی شهید سلیمانی درحال‌توسعه و واحدهای فعال در این شهرک نیز روزبه‌روز در حال افزایش است که ضروری به نظر می‌رسد در این شهرک با این وسعت و تراکم کارگاه‌های تولیدی، زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات نیروهای امدادرسان پیش‌بینی شود.

گفتنی است، آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران رخ داد. در پی وقوع این آتش‌سوزی، ساختمان پلاسکو به‌طور کامل فروریخت. 16 مأمور آتش‌نشانی که در حال مهار آتش‌سوزی، در بیرون و داخل ساختمان بودند زیر آوارِ ناشی از فروریختن ساختمان ماندند و جان خود را از دست دادند.


ثبت نظر

ارسال