فرماندار تبریز: بازار یراق‌آلات دروپنجره کشور متحول می‌شود

پنجره‌ایرانیان؛ فرماندار تبریز در جریان بازدید از آماده‌سازی خط تولید یراق‌آلات دروپنجره در تبریز گفت: با ورود شرکت آهن فولاد و جهان به این عرصه بازار یراق‌آلات دروپنجره نه‌تنها در استان که در کشور نیز متحول می‌شود.
  • دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 2:19

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آهن فولاد جهان، بهروز مهدوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون درصد بالایی از یراق‌آلات موردنیاز کشور وارداتی است ابراز امیدواری کرد: با آماده‌به‌کار شدن این خط تولید در ماه‌های آتی، ضمن بومی‌سازی این محصول، نیاز کشور نیز تامین خواهد شد.

همتیان مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان نیز در این بازدید گفت: با این حجم از وابستگی کشور به حوزه یراق‌آلات دروپنجره، از دو سال پیش، بومی‌سازی این محصول در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به پیچیده بودن ورود به تولید و ساخت این نوع یراق‌آلات گفت: این شرکت با طراحی کامل خط تولید، به‌صورت حرفه‌ای و تمام‌اتوماتیک وارد عرصه شده است و هم‌اکنون این خط تولید 90 درصد پیشرفت کار دارد و در ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان گفت: این خط تولید، ظرفیت تولید 2 میلیون و 400 هزار دستگیره در و 5 میلیون دستگیره پنجره در سال را دارد.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با بیان اینکه قیمت یراق‌آلات تولیدی در شرکت 25 درصد پایین‌تر از تولیدات مشابه خارجی خواهد بود گفت: تولید یراق‌آلات تک‌حالته و دوحالته نیز در برنامه‌های آتی شرکت قرار دارد تا سبد محصول تکمیل شود.

گفتنی است، شرکت آهن و فولاد جهان در بحث فولاد و سازه‌های فلزی قدمتی 60 ساله دارد و هم‌اکنون سهمی 70 تا 80 درصدی در تولید پروفیل‌های تقویتی کشور دارد.


ثبت نظر

ارسال