رونمایی از پروفیل جدید فناور پلاستیک سپاهان با برند «سی وین»

پنجره‌ایرانیان؛ مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان از پروفیل 3 حفره جدید خود با نام تجاری «سی وین» رونمایی کرد.
  • دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 12:53

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی سی‌فور، مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی، در پاسخ به تقاضای بازار مبنی بر ارائه پروفیل اقتصادی باکیفیت، جهت تامین نیاز بخش قابل‌توجهی از بازار، پروفیل 3 حفره جدید خود با نام تجاری «سی وین» را به مرحله تولید رسانده است.

با توجه به اینکه استراتژی فناور پلاستیک سپاهان صرفا ارائه محصولات باکیفیت همراه با قیمت مناسب بوده است، سال‌ها در مقابل تولید پروفیل اقتصادی مقاومت کرده و نهایتا زمانی حاضر به انجام این کار شده که به این توانایی رسیده که پروفیلی با کیفیت مناسب اما قیمت اقتصادی را ارائه دهد تا حتی مشتریانی که صرفا به دنبال قیمت مناسب هستند نیز کیفیت را تجربه کنند. بااین‌وجود همچنان توصیه این شرکت به مشتریان خود استفاده از پروفیل «سی‌فور» به‌عنوان یک پروفیل با کیفیت عالی و قیمت مناسب است اما فقط برای بخشی از بازار که قیمت، فاکتور اصلی در انتخاب محصول است نیز «سی وین» گزینه‌ای خواهد بود که کیفیتی همراه با قیمت اقتصادی را به ارمغان خواهد آورد.

شایان‌ذکر است پروفیل‌های سی وین به‌صورت 3 حفره و با ضخامت دیواره خارجی 2 میلی‌متر ارائه می‌شود و صرفا شامل پروفیل‌های لولایی است.


ثبت نظر

ارسال