اطلاعیه سی‌فور پیرامون استفاده از پروفیل سش بیرون بازشو

پنجره‌ایرانیان؛ سی‌فور با صدور اطلاعیه‌ای از تولیدکنندگان خواست تا از استفاده از پروفیل‌های سش معمولی به‌جای پروفیل سش بیرون بازشو خودداری کنند.
  • دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 12:56

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از اطلاعیه سی‌فور، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه در بازرسی‌های انجام‌شده توسط بازرسان شرکت مشاهده شده در برخی موارد جهت تولید درهای بالکنی بیرون بازشو به‌جای استفاده از پروفیل سش در بیرون بازشو از پروفیل‌های سش در معمولی به‌صورت برعکس استفاده شده لازم است این نکته تاکید شود که تکنولوژی نانوی پروفیل‌های سی‌فور به دلیل مدیریت قیمت صرفا در سطح خارجی پروفیل‌ها اعمال شده و درنتیجه عدم تغییر رنگ درازمدت حاصل این تکنولوژی صرفا مربوط به سطح خارجی است. لذا در صورت نیاز به پروفیل با تکنولوژی نانو در هر دو سطح داخلی و خارجی حتما به‌صورت خاص سفارش داده یا از سش بیرون بازشو استفاده کنید.

بدیهی ست ازآنجایی‌که تولید پنجره غیراستاندارد به اعتبار برند سی‌فور لطمه وارد می‌کند، در صورت مشاهده نه‌تنها هیچ‌گونه ضمانت و خدماتی ارائه نمی‌شود بلکه برخورد جدی نیز با متخلف صورت خواهد گرفت. امید است ارائه پروفیل کاملا استاندارد سی‌فور با تکنولوژی انحصاری نانو در کنار تولید پنجره استاندارد توسط همکاران محترم اعتلای این برند را بیش‌ازپیش به ارمغان آورد. پیشاپیش از بذل‌توجه همکاران محترم کمال قدردانی را ابراز می‌داریم.


ثبت نظر

ارسال