نوزدهمین سالگرد تاسیس مجتمع بوتیا صنعت

پنجره‌ایرانیان؛ مجتمع بوتیا صنعت با گرامی‌داشت نوزدهمین سال تاسیس این مجموعه وارد بیستمین سال فعالیتش در صنعت پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی کشور شد.
  • شنبه 6 شهریور 1400 ساعت 23:20

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی بوتیا، مجتمع بوتیا صنعت به‌عنوان اولین تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی در ایران، در جهت ارتقاء کیفیت صنعت ساختمان، تحقق سیاست‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور، جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ملی و کاهش هزینه خانوار در شهریورماه ۱۳۸۱ تاسیس شد. کارخانه‌های این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار و زیربنایی در حدود ۲۵ هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان احداث شد.

سیاست اصلی و جهت‌گیری نهایی مجموعه بوتیا صنعت، تولید و ارائه پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی مطابق با استانداردهای روز این صنعت در دنیا و کسب رضایتمندی مشتریان و مصرف‌کنندگان است. لذا در این راستا این شرکت در گام اول با استفاده از مواد اولیه درجه‌یک تهیه‌شده از تامین‌کنندگان معتبر و بر اساس الزامات فنی استانداردهای معتبر این صنعت اقدام به تولید پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی با نام تجاری «بوتیا» با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای داخلی و بین‌المللی کرده است. گواه این مسئله دریافت استانداردهای داخلی و بین‌المللی برای تولیدات بوتیا و انتخاب به‌عنوان واحد تولید نمونه کشور در صنعت یوپی‌وی‌سی تا به امروز است. پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی بوتیا علاوه بر کیفیت بسیار بالا که قابل‌رقابت با بهترین پروفیل‌های روز دنیا است به لحاظ تنوع سیستم‌های بازشو و همچنین تنوع طرح و رنگ، سبد محصول کاملی را در اختیار تولیدکنندگان، شرکای تجاری و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

در گام دوم با توجه به اهمیت فرایند تولید دروپنجره یوپی‌وی‌سی، واحد فنی شرکت اقدام به آموزش و ابلاغ دستورالعمل‌های فنی و الزامات تولید و نصب دروپنجره یوپی‌وی‌سی به همکاران و تولیدکنندگانی که از محصولات این شرکت بهره می‌برند کرده است و علاوه بر این با نظارت‌های مستمر خود و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای شرکای تجاری خود مصمم است تا حداکثر رضایتمندی مصرف‌کنندگان از دروپنجره‌های یوپی‌وی‌سی تولیدشده با نام تجاری بوتیا را فراهم آورد.


ثبت نظر

ارسال