انتخابات هیئت‌مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم به‌زودی برگزار می‌شود؛

دعوت سندیکا از اعضای صنف و صنعت آلومینیوم برای حضور در این انتخابات

پنجره‌ایرانیان؛ انتخابات اعضای هیئت‌مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم در مجمع این سندیکا که به‌زودی تاریخ برگزاری آن اطلاع‌رسانی می‌شود، برگزار خواهد شد.
  • یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 5:5

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان؛ مجمع سندیکا به علت شیوع بیماری کرونا مدت‌هاست که عقب ‌افتاده و ضروری است که این مجمع در اسرع وقت برگزار شود.

به همین منظور اعضای هیئت‌مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم از نشریه آلومینیوم درخواست کردند که برگزاری قریب‌الوقوع این انتخابات را اطلاع‌رسانی کرده و از کلیه فعالان این صنعت دعوت کنند در صورت داشتن ایده، توانایی و فرصت کافی برای پیگیری مسائل این حوزه از صنعت، در این انتخابات شرکت کنند تا بتوانیم با یاری یکدیگر، گام‌های مثبتی در جهت پیشرفت و اعتلای این صنعت برداریم.

گفتنی است، سندیکای صنایع آلومینیوم ایران از سال 1357 در بحبوحه انقلاب تحت عنوان شورای آلومینیوم شروع به فعالیت کرد. در بدو امر وظیفه نظارت بر توزیع آلومینیوم را بر عهده داشت اما با گسترش روزافزون صنایع آلومینیوم و به‌منظور کمک به رفع مشکلات صنعت و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات و ساماندهی وضعیت این صنعت، شورای آلومینیوم در سال 1375 زیر نظر اتاق بازرگانی ایران و تحت عنوان سندیکای صنایع آلومینیوم ایران به‌عنوان تنها تشکل جامع که دربرگیرنده کلیه صنایع فعال در این صنعت اعم از بالادستی تا پایین‌دستی بود، تشکیل و به ثبت رسید.


ثبت نظر

ارسال