بازدید معاون استاندار و هیات همراه از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین

پنجره‌ایرانیان؛ معاون استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین دیدن کردند.
  • چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 22:17

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وین‌تک، مهندس جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ظهر چهارشنبه 13 اسفندماه 1399 از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) بازدید کرد.

رحمتی در این تور صنعتی که با همراهی سید مرتضی نیرومند، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد از واحدهای تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی وین‌تک و واحد تازه تاسیس DOOR TECH تولیدکننده در‌های PVC-WPC, MDF گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین بازدید کرد.

 در این بازدید معاون زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی حضور داشتند.

گفتنی است، دُرتک (DOOR TECH)، در سال 1399 و در مساحتی بالغ‌بر 30 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید، این کارخانه منطبق با آخرین تکنولوژی روز دنیا، در‌های متنوع در گروه MDF و PVC-WPC و ترکیبی از آنها را با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌کند که سرعت و تیراژ بالا در تولید به همراه کیفیت بی‌نظیر، از ویژگی بارز محصولات تولیدی این کارخانه است.


ثبت نظر

ارسال