بازدید معاون استاندار و هیئت همراه از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین

پنجره‌ایرانیان؛ معاون استاندار به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) دیدن کرد.
  • یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 6:16

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وین‌تک، مهندس جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان روز چهارشنبه 13 اسفندماه 1399 از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) بازدید کرد.

رحمتی در این تور صنعتی که با همراهی سید مرتضی نیرومند، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد از واحدهای تولید پروفیل‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی وین‌تک و واحد تازه تاسیس DOOR TECH تولیدکننده در‌های PVC-WPC, MDF گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین بازدید کرد.

در این بازدید معاون زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی حضور داشتند.

گفتنی است، دُرتک (DOOR TECH) در سال 1399 و در مساحتی بالغ‌بر 30 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید. این واحد درهای متنوع در گروه MDF و PVC-WPC و ترکیبی از آن‌ها را تولید می‌کند. دُرتک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان درهای مدرن در خاورمیانه، توانسته است محصولات باکیفیت و متنوعی را در این بخش از صنعت تولید و روانه بازار کند. این کارخانه درهای متنوع با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را منطبق با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند که سرعت و تیراژ بالا در تولید به همراه کیفیت بی‌نظیر از ویژگی بارز محصولات تولیدی این کارخانه است.

 


ثبت نظر

ارسال