دریافت تقدیرنامه اتمام موفق پروژه توسط آلوکد

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آلوکد به خاطر اجرای موفق پروژه بزرگ ساختمان‌های مجموعه اداری برق منطقه‌ای خوزستان از کارفرمای خود تقدیرنامه دریافت کرده است.
  • دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 7:57

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آلوکد، شرکت آلوم‌کاردینه (آلوکد) در پروژه ساختمان‌های مجموعه اداری برق منطقه‌ای خوزستان بالغ‌بر 25000 مترمربع از محصولات خود شامل نمای شیشه‌ای کرتین‌وال، دروپنجره‌های لولا محوری آلومینیومی، لوورهای اختصاصی آلوکد، سرامیک خشک، ورق کامپوزیت و شیشه را اجرا کرده و این پروژه عظیم را با موفقیت به اتمام رسانیده و از کارفرمای خود تقدیرنامه دریافت کرده است.

مدیریت آلوکد در جلسه‌ای که در دفتر مرکزی این مجموعه برگزار شد، انجام این کار بزرگ را نتیجه کارگروهی هماهنگ و تجربه اجرایی پروژه‌هایی ازاین‌دست دانسته و ضمن اظهار قدردانی از همکاران دفتر مرکزی، مهندسین اجرایی پروژه، همکاران کارخانه تولیدی دروپنجره آلوکد و گروه‌های اجرایی پروژه، اعلام کردند در اولین فرصت پس از لغو پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا، طی مراسمی از همکاران در این پروژه قدردانی خواهد شد.

کارخانه‌های آکپا ایران، آلومینیوم مازندران، تک‌تاز آلومینیوم، میهن آلومینیوم غدیر، ورق کامپوزیت آلومکس، شیشه ونوس و یراق‌آلات اورین آلومینیوم تجارت، بخش‌هایی از مصالح نمای این پروژه را با سفارش شرکت آلوم‌کاردینه (آلوکد) تامین کرده‌اند. شرکت آلوم‌کاردینه (آلوکد) طی یک برنامه‌ریزی دقیق از پروفیل‌ها و یراق‌آلات تولیدی شرکت‌های مذکور در این پروژه بهره‌مند شده است.

گفتنی است، کیفیت و زمان تحویل خوب هرکدام از این تامین کنندگان موجب شد برای اولین بار در ایران پروژه‌ای در این سطح و تنوع محصول در کنار هم با مدیریت اجرایی مجموعه آلوکد در زمانی بسیار مناسب تولید، اجرا و تحویل کارفرمای اصلی (اداره برق منطقه ای خوزستان) شود.

 


ثبت نظر

ارسال